Tussen 18:30 en 19:00 kwam er een helicopter boven één van de mainstages hangen en die dropte iets boven het publiek. Zat zelf voor de tent waar Ferry aan het draaien was. We vroegen ons af wat er gedropt werd. Waren het flyers ofzo of snippers. Het lijkt me geen water, aangezien er al genoeg water gevallen was
___________________
Down-Under was da bomb
Aug-04-2002 12:04
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by MaGiK54
Tussen 18:30 en 19:00 kwam er een helicopter boven één van de mainstages hangen en die dropte iets boven het publiek. Zat zelf voor de tent waar Ferry aan het draaien was. We vroegen ons af wat er gedropt werd. Waren het flyers ofzo of snippers. Het lijkt me geen water, aangezien er al genoeg water gevallen was
dat waren bloemetjes
_
edit dit zegt sander k na floop van DV
PS: Ten slotte, We hebben inmiddels twee zeer succesvolle edities van Everybody meegemaakt, wanneer kunnen we er weer een verwachten? SK: 20 december zalde volgende editie zijn met een van de grootste dj’s ter wereld.
PS: Nubreed 4 is inmiddels al een tijdje geleden kunnen we binnenkort nog en nieuwe cd van je verwachten?
SK: Ja, ik ben inmiddels al weer bezig met een nieuw project voor Global Underground.
PS: Je lijkt inmiddels de Nubreed status ontgroeid, dus nu een echte global underground?
SK: Dat is allemaal nog niet duidelijk, maar we zullen zien…
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Aug-04-2002 12:08
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
mja die heli kwam 3 keer met bloemetjes over ons heengooien,wel cute
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Aug-04-2002 12:26
pivot
Junior tranceaddict
Registered: May 2002
Location: A State Of Trance
hey
was zeker leuk feesie
begon alleen wel klote, want we waren pcies op verkeerde tijdtip weggegaan..helemaal nat geregend, had aleen shirtje an....BRRRrrrRRr...
toen glik zaaltje ingeduikt(eurogroovers) werd wel lekker gedraaid
toen toch maar besloten naar sasha te gaan ondanks te regen....
stonden dus maar een paar honder mensen toen....lol
nog ff gevoetbald met remy en wodan en broer van wodan( die nog sliding maakte)
toen ff meeste zaaltjes afgweest...erick e draaide wel lekker en armin en ferry b2b was ook wel (Y).....nog bij sister bliss en michel de heij gweest..ook niet verkeerd..
alles bij elkaar zeker wel goed feest en volgende jaar weer
Aug-04-2002 12:46
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by pivot
nog ff gevoetbald met remy en wodan en broer van wodan( die nog sliding maakte)
waren jullie die 3 gekken die steeds maar slidings aan het maken waren en aan het rollen waren in modder..!
woodstock achtige taferelen!
Originally posted by AlFerox
kijk, daar hebben we wat aan! leuk report magrec!!
new wave gaat even drinken halen.. hahaha
Mwjha, was opzich maar 300 meter....maar duurde een beetje lang omdat ik wat gezellige mensen tegen kwam....ben dus niet naar de HQ gelopen Magrec-nerd en had het dan ook gezegt dat er in die schijt tent ook zupen was.......HOER!
___________________
Allemaal gelul!!
Aug-04-2002 13:36
pivot
Junior tranceaddict
Registered: May 2002
Location: A State Of Trance
quote:
Originally posted by TimeportE
waren jullie die 3 gekken die steeds maar slidings aan het maken waren en aan het rollen waren in modder..!
woodstock achtige taferelen!
lol....dat zullen wel remy wodan en broer van wodan zijn gweest.........
daar kreeg ook nog gast zon bal op zijn witte longsleeve, vette gore bal;afdruk op zijn shirt LOL..
Aug-04-2002 15:26
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by pivot
lol....dat zullen wel remy wodan en broer van wodan zijn gweest.........
Nee die 3 gasten heb ik nog gezien bij de meetingpoint van vorig jaar, naast de main....ze liepen naar begin veld toe.........dat waren hunnie niet.
___________________
Allemaal gelul!!
Aug-04-2002 15:42
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Josta, beterschap!
Aug-04-2002 15:49
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
dankjewel
oh ja
ANDREAS EN IK STAAN OP DE FOTO MET MAXI JAZZ VAN FAITHLESS!!!!!!!!!!!!!
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Aug-04-2002 19:38
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
The sounds of the kremlin arena...(kan ut niet laten)
GOD????
En Josta beterschap
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Aug-04-2002 19:55
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
Location: Groningen/Leiden, The Netherlands
Ik ben vorig jaar voor het eerst naar Dance Valley geweest en heb toen echt een onwijs vet feest gehad
zo te horen heb ik dit jaar echt wat laten schieten (....geldgebrek..pffff.... )
De groeten.
trouwens, wat Alferox al zei, dat nr van Sander Kleinenberg was echt mega-vet!!! Die MOET ik hebben!!