|
|
|
|
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
Aug-06-2002 13:06
|
|
|
 |
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
|
|
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel hardop had gelachen. En dat doe ik niet omdat het Jean betreft. Het ziet er wel grappig uit, drie van die lachende gezichtjes, maar dan zo'n ontnuchterend blaadje erboven. Het is net als zo'n gemeen stemmetje wat soms boven komt drijven, wat je in gedachten dingen laat doen met iemand die je niet mag, en waar je dan hardop over moet lachen. Het dan ook echt doen, doe ik meestal niet, want mijn normen en waarden komen er meteen bovenop, die die geniepige gedachtes met bijbehorend heksenlachje terugdringen.
Ik weet niet of Jean een lul is, ik ken hem niet. En de meesten hier ook niet. 't Is heel makkelijk een mening over iemand te hebben, iemand met succes wordt gauw omlaag gehaald. als je maar een keertje niet je dag hebt, wordt je bestempeld als arrogant. Media verdraaien woorden, dus daar mag je ook niet vanuit gaan. En van vrienden en kennissen: moet je de mening overnemen omdat iemand anders hem toevallig 1 keertje heeft gezien of gesproken?
Nouja, iedereen heeft zo zijn oordeel over een ander altijd wel klaar staan. Daar zijn we mensen voor. De een heeft er alleen meer dan de ander. En bekend zijn betekent ook dat er de spot met je gedreven wordt. Helaas pindakaas, blijkbaar hoort dat erbij. Als Jean een vent is, zal hij ook wel kunnen lachen om die foto, omdat ie nix doorhad 
|
|
Aug-06-2002 16:18
|
|
|
 |
 |
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002
|
|
|
haha, mooie foto!
| quote: | | Riz Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel hardop had gelachen. En dat doe ik niet omdat het Jean betreft. Het ziet er wel grappig uit, drie van die lachende gezichtjes, maar dan zo'n ontnuchterend blaadje erboven. Het is net als zo'n gemeen stemmetje wat soms boven komt drijven, wat je in gedachten dingen laat doen met iemand die je niet mag, en waar je dan hardop over moet lachen. Het dan ook echt doen, doe ik meestal niet, want mijn normen en waarden komen er meteen bovenop, die die geniepige gedachtes met bijbehorend heksenlachje terugdringen. |
Das zeker zo!
| quote: | | Ik weet niet of Jean een lul is, ik ken hem niet. En de meesten hier ook niet. 't Is heel makkelijk een mening over iemand te hebben, iemand met succes wordt gauw omlaag gehaald. als je maar een keertje niet je dag hebt, wordt je bestempeld als arrogant. Media verdraaien woorden, dus daar mag je ook niet vanuit gaan. En van vrienden en kennissen: moet je de mening overnemen omdat iemand anders hem toevallig 1 keertje heeft gezien of gesproken? |
Niet iedereen met succes wordt omlaag gebracht!!
Ook andere dj's vinden het geen fijn gezelschap en hebben veel commentaar op zen stijl...
Aug-06-2002 18:38
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:28.
Forum Rules: