In de Arena kun je alleen in de zomer feesten houden omdat ze dat alleen doen als de grasmat vervangen gaat worden. Tenminste, dat heb ik weleens gehoord.
niet dus, er worden op het grasveld platen neergelegd zoals bij Wembley vroeger war ze concerten hielden
Aug-12-2002 12:30
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Optimus
niet dus, er worden op het grasveld platen neergelegd zoals bij Wembley vroeger war ze concerten hielden
Ja das waar, maar neemt niet weg dat het zeer slecht is voor het gras. Daarom worden er weinig evenementen midden in het seizoen gepland.
Meestal in de winterstop en in de zomer.
Ja idd, ook af en toe tussendoor.
Overigens bedoelde ik in mijn vorige post eigenlijk een feest, dat net als de laatste sensation over 2 weekenden is verdeeld.
Dan zou het gras allang verstikt zijn.
Of ze moeten al die platen weer weg gaan leggen.
Kost veel te veel geld.
Registered: Oct 2000
ik had altijd gehoopt dat udc Of HQ daar een feest zou geven, maar nu dus waarschijnlijk Id-t. Gelukkig is er nou een Xtra large editie van HQ in de statenhal den haag. lekker hardhousen maar eerst hopen dat yoji komt
Aug-12-2002 18:51
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Lijkt me wel een vette locatie!
Ik heb gehoord dat het gluid er met eerdere evenementen best goed was! niet zoals met shockers in de main
Dus laat maar komen en ik vind het zeker goed als vervanger van tialf want dat vind ik een klote hal
Volgens mij hoorde ik KW tijdens Addiction blaten dat er dan een NEXUS was ofzo...
Maar zie hem ook nie in PF agenda staan
En Massive in Gelredome klinkt nie slecht
Line-up was altijd nie verkeerd alleen dat pleuris eind naar Groningen zag ik nooit zo zitten.
So let's hope...
Aug-12-2002 19:59
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by basvh
Gelukkig is er nou een Xtra large editie van HQ in de statenhal den haag. lekker hardhousen maar eerst hopen dat yoji komt
wannee wanneer?
Aug-12-2002 21:00
Opti
tranceaddict in jail
Dan is ook Nexus.... grrrrrrrrr
Aug-12-2002 22:38
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
he hallo, nou heb ik beloofd om te ook gaan 5 october dus nou moet niet iedereen ineens ergens anders heen gaan!
een hardhouse-feest in DEN HAAG... brrrrrrrr, daar gaat echt een heel fout publiek op afkomen volgens mij.
als dat niet uit gaat monden in vechtpartijen weet ik het ook niet meer!
Aug-12-2002 22:48
Opti
tranceaddict in jail
en Den Haag rulez!!!!!
Aug-12-2002 23:09
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
line-up van dat feesie ziet er lekker uit maar het is nog zoooo ver weg dat ik dat nog niet ga plannen
Aug-13-2002 08:40
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by -TAIS-
Op 5 oktober is er ook weer een feestje in de Rijnhal... Intenze genaamd... Ben benieuwd of dat dit keer wel goed... mijn laatste (en ook de laatste voor de Rijnhal) feest daar was Something for your mind in begin 2000... werd toen 2 uur voor het eind gestopt omdat er rellen waren tussen Nec en Vitesse supporters... erg jammer want het was een topfeest... ik vond het eerlijk gezegd een supersfeer daar... Maar de organisatie dacht er anders over
Lineup voor Intenze:
Jean
Yves De Ruyter
Kai Tracid
Push (live)
Dana
Kaartjes gaan €38 kosten.
Persoonlijk vind ik de prijs redelijk hoog voor zo'n feest, maar ik neem aan dat er redelijk wat geld in de beveiliging gestopt gaat worden dit maal ofzo
Prijs is inderdaad aan de hoge kant, maar het ziet er heel aantrekkelijk uit moet ik zeggen!! Helemaal omdat het weer lekker in Arnhem is!
Maar RA was inderdaad een goed feestje tot die rellen. Maarja, het was van tevoren al duidelijk (en dus bekend) dat de hooligans van NEK en Vitesse elkaar daar zouden 'treffen'.
Met vriendelijke groet.
Aug-15-2002 18:26
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED