Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Före detta grejer
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Vizay
lite brotslighet å det enda riktigt störande är dom fula små fjortisarna från vårt minighetto som tror att dom e nått

Jo tack dom har vi me
Jo jag läste nyss att dom skjutit på en familj i bagis..i samband med knivgrejset..så nu dog farsan och lillasyrran på 13 bast fick skott i benen....trevliga killar det där...inte nog med det...jag vaknade av den satans polishelikoptern

Old Post Aug-09-2002 18:00 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by mindshooter

Och det tänker jag fortsätta med så länge du har din lilla attityd
Du är välkommen till bagis...finns tyvärr inte så mycket att bränna ner..jävla skitställe...igår mördade en 13:åring en 19:åring med kniv...i samband med gängbråk en bit ifrån där jag bor....just för 5 minuter sen gled det upp en polisbil bredvid mig och inspekterade mig innan dom gled vidare...jävla ghetto :-\

Och som sagt...reveal har bett att ni skickar honom ett PM om var ni bor. Det underlättar. Gör det

Ledsen om jag går dig på nerverna

Hare bra!

min attityd har du gjort genom den där threaden som jag skrev för ett tag sen som du closa

jaja, peace mannen, menar inte att ha attityd.
hört att du träffat Oskar btw alias "RrrRRrrRr"...hmmm på msn.

peace

Old Post Aug-09-2002 18:01 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Endre

min attityd har du gjort genom den där threaden som jag skrev för ett tag sen som du closa

jaja, peace mannen, menar inte att ha attityd.
hört att du träffat Oskar btw alias "RrrRRrrRr"...hmmm på msn.

peace

please refresh my memory..minns inte vilken thread det va. Skicka gärna ett PM om du har frågor om varför jag gör som jag gör.

Vet inte vem den där oskar är?

Old Post Aug-09-2002 21:53 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Vet inte vem den där oskar är?

mind erkänn nu.....du e alt lite kinky va?

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-16-2002 23:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Före detta grejer
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID - Track #4 - Misja Helsloot @ Create (03-18-2006) [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDogzilla - "Dogzilla" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:11.

Forum Rules: