|
| quote: | Originally posted by DJ RF
סורי גיל
אבל פשוט לא אהבתי
התיכנון של הטראק בן זונה
אבל הטראק עצמו לא אהבתי
הוא בנוי נכון לפי דעתי כמה טעויות
אבל תמשיך ככה ונראה עוד מעט איזה הפתעות תביא =] !
--באיזה ציוד או תוכנה השתמשת ???? |
טוב שיהיה ברור כאן
אני לא רוצה שתבין את מה שאני הולך להגיד כאן לא נכון
כי אני רוצה לקבל ביקורת, בין אם היא טובה או לא.
אבל אתה חדש דנדש כאן בפורום
ולפני שאתה דופק הפלצה כמו
"תמשיך ככה ונראה עוד מעט איזה הפתעות תביא"
זה מרתיח לי ת'דם
אז עצה שלי, לפני שאתה שוב מפריח יונים כאלה
תעשה בירור.
|