|
אחייי!!אל תקשיב להם
הם נרקומניסטים
תקשיב חכה ל AMD החדש
ואם לא בא לך לחכות אז תקנה
AMD ATHLON XP 2100
לוח אם של GIGABYTE
עדיף את החדש שתומך ב AGX 8
ו DDR 400
זיכרונות של SUMSUNG DDR 400
עדיף 512 MB
הראד דיסק של MAXTOR
וכרטיס מסך נכון לעכשיו
ATI READON 9700 ובשמו השני R300
הכי טוב אבל מאד יקר
אז אני הייתי ממליץ לך על
SUMA GEFORCE 4 TI 4600 PLATINUM SE
אני קניתי את ה 4200
כי לא היה לי כסף
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Last edited by arik on Aug-10-2002 at 19:06
|