Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > BPM aan z'n end?
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by -TAIS-

Dat is Only-wholesale.com. Dat is voor bedrijven, die kunnen daar in grote aantallen platen inkopen. Vandaar ook dat de prijs daar lager is

ahhhh vandaar dak nie kon registreren had een of andere gekke code nodig....ik had al zo'n idee

Old Post Aug-11-2002 16:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-TAIS-
Underground Attack!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by eieregooie
Is BPM geen BV dan?

Precieze rechtsstructuur van het bedrijf weet ik ook niet (tis al weer 2 jaar geleden dat ik Economie 2 had ), maar ik weet alleen dat Katana nu de big boss is daar, en dat het eerder Katana + The Freak was (die hebben het bedrijf ook samen opgericht).

Old Post Aug-11-2002 16:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for -TAIS- Click here to Send -TAIS- a Private Message Visit -TAIS-'s homepage! Add -TAIS- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aphex
Het luie zakje mens, enzo

Registered: Jun 2001

Only-djs heeft mij als klant verloren, achterlijke lange levertijden, veel platen die terwijl als besteld en betaald zijn alsnog niet geleverd worden.
Zelfs na meerdere mailtjes en telefoontjes wordt er beterschap beloofd.
Ik had 20 euro credit gekregen die op mystereuze wijze verdwenen is terwijl ik er wel recht op had, laatste bestelling miste weer 2 platen.

Ook zijn platen van OD vaak krom of zijn hoezen bschadigd.
Die lever je toch nie meer af of ligt dat aan mij?

Klagen heeft geen zin.

Mijn advies: Geen only-djs.com

Old Post Aug-11-2002 18:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for aphex Click here to Send aphex a Private Message Visit aphex's homepage! Add aphex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by aphex
Mijn advies: Geen only-djs.com

welke online platenwinkels dan wel?.. (in nl?)

hier heb ik trouwens al een thread over gemaakt:

http://www.tranceaddict.com/forums/...ighlight=online

maar ik wil graag ook nl. recordshops weten (ivm transport etc )

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Aug-11-2002 19:29  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Mijn, enige, ervaring met OD is goed, platen waren er binnen de beloofde 3 dagen en er was verder niks mis mee. Misschien heb ik geluk gehad en 1 keer is natuurlijk ook nie echt een goede meetlat.
Ik vind het wel iets makkelijker dan steeds een eind reizen om je platen te gaan halen...

GreetZ, DC

Old Post Aug-11-2002 19:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Andreas bestelt ook al een lange tijd bij Only en hij is dik tevreden.
Altijd goeie platen en als er eens een keer een verkeerde titel bij zit mag ie die houden en krijgt ie gratis de goeie titel

Old Post Aug-11-2002 20:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Ik heb ook geen problemen met only-djs....ze zijn ook supersnel, 2e dag wordt er aangebeld . Aphex zal wel gewoon erg pech hebben gehad, toch hebbik ook weles een beschadigde hoes gehad ja, das wel minder. Voor de rest nooit problemen

Old Post Aug-12-2002 09:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

ik heb al best wel vaak besteld bij only-djs en ik heb er echt nog nooit problemen gehad. platen waren altijd na 2 dagen in huis, soms zelfs al na 1 dag!
wat mij opviel was dat er juist nooit een kromme plaat tussen zat. maarja, misschien heb ik wat dat betreft wel geluk gehad?
en beschadigde hoezen? ja boeiuh! ik koop een plaat niet voor de hoes!
verder hebben ze altijd de nieuwste platen + heel veel keus.
ik ben er juist erg tevreden mee.. zou het jammer vinden als ze opgedoekt worden.

Old Post Aug-12-2002 11:02  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

toch vind ik het vreemd dat

1. vandaag(1 september,geen summersale dus), veel platen afgeprijst zijn, sommige gaan voor 4 euro weg!!!
2. er haast geen nieuwe platen meer bijstaan
3. er weinig in stock is

Old Post Sep-01-2002 19:35 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by kreischer2000
toch vind ik het vreemd dat

1. vandaag(1 september,geen summersale dus), veel platen afgeprijst zijn, sommige gaan voor 4 euro weg!!!
2. er haast geen nieuwe platen meer bijstaan
3. er weinig in stock is

yep.. ben het met je eens.. erg vreemd!!!

Gelukkig is mijn homebase nu Breda.. dus altijd ff tijd om dazzle te pesten en daar ff platen te halen! Morgen gelijk Mesh halen bv.

TAIS?? hoe zit het nou??? want ik heb toch echt het vermoeden dat vandaag of morgen heel die site/store forever plat ligt

Old Post Sep-01-2002 19:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by tijs08

yep.. ben het met je eens.. erg vreemd!!!

TAIS?? hoe zit het nou??? want ik heb toch echt het vermoeden dat vandaag of morgen heel die site/store forever plat ligt

dat vrees ik dus ook

quote:
Gelukkig is mijn homebase nu Breda.. dus altijd ff tijd om dazzle te pesten en daar ff platen te halen! Morgen gelijk Mesh halen bv.

is dat echt een goede zaak, woon daar namelijk niet in de buurt, is t waard om er een dagje ervoor uit te trekken(woon onder rdam)?

Old Post Sep-01-2002 20:25 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-TAIS-
Underground Attack!

Registered: Oct 2000

OK, ff voor de goede orde, ik ben net terug van Oakey @ Beachbop, dus de info die ik hier beneden neerzet is niet bindend (vooral de typos tellen niet )

Precision (Pascal) is afgelopen woensdag weer teruggekomen van vakantie. Zoals ik eerder al had gezegd is hij degene die inkoopt en 1e verkoper.

Nu na de vakantie is hij "gepromoveerd". Hij staat niet echt meer in de winkel maar zit voornamelijk achter het bureau nu bij BPM. Alleen bij "voorname" klanten (bekende djs) komt hij nog achter de toonbank te staan. Verder is hij nu vooral bezig met inkopen (zoals hij al was) en reorganiseren van de boel (reorganiseren wil niet alleen zeggen dat het slecht ging, het zegt voornamelijk dat het (nog) beter kan).

In de hele maand augustus zijn er totaal geen platen ingekocht. Dit voornamelijk omdat de summersale (30% korting) was en ze het hele archief/magazijn wilden leeghebben. Vanaf komende week wordt er weer vol ingekocht en zul je weer veel nieuwe platen zien verschijnen op de site. Summersale is over en de inkopen lopen weer volop, dat is dus de reden dat er geen updates zijn verschenen op de site. En het verklaard dus ook waarom er niet veel in stock meer is. De summersale is erg hard gegaan, vooral nadat iedereen ervan op de hoogte was, is het een gekkenhuis geweest bij O-D.

Ga er dus maar vanuit dat ze vanaf nu weer terug zullen slaan als nooit tevoren (Precision zei dit zelf letterlijk: "Er is een maand lang SUMMERSALE geweest, en een vette
reorganisatie heeft er voor gezorgd dat we gewoon niets hebben ingekocht... Vanaf September zullen we
terug rammen als nooit tevoren..."

Oja, die geruchten dat het niet goed gaat met O-D (falliet, zoals in de 1e post stond) zijn dus echt vette onzin, en Precision had al wel een idee waar die geruchten vandaan kwamen. Het is een beetje jaloezie van een andere platenfirma die een beetje jaloers is op O-D/BPM omdat hun zo goed lopen (niet een correcte zin, zie ik zelf, maar je snapt wat ik bedoel ).

BTW, voor de trancers onder ons, check binnekort ff Jas Van Houten - Heavens Gate en Signum - Third Dimension! 2 klappers! (En natuurlijk eind oktober Viframa - Cristalle (Katana feat. DJ Precision RMX))

Old Post Sep-01-2002 23:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for -TAIS- Click here to Send -TAIS- a Private Message Visit -TAIS-'s homepage! Add -TAIS- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > BPM aan z'n end?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp with ID, please! [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHugg & Pepp - Kalsong [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:04.

Forum Rules: