|
OK, ff voor de goede orde, ik ben net terug van Oakey @ Beachbop, dus de info die ik hier beneden neerzet is niet bindend (vooral de typos tellen niet )
Precision (Pascal) is afgelopen woensdag weer teruggekomen van vakantie. Zoals ik eerder al had gezegd is hij degene die inkoopt en 1e verkoper.
Nu na de vakantie is hij "gepromoveerd". Hij staat niet echt meer in de winkel maar zit voornamelijk achter het bureau nu bij BPM. Alleen bij "voorname" klanten (bekende djs) komt hij nog achter de toonbank te staan. Verder is hij nu vooral bezig met inkopen (zoals hij al was) en reorganiseren van de boel (reorganiseren wil niet alleen zeggen dat het slecht ging, het zegt voornamelijk dat het (nog) beter kan).
In de hele maand augustus zijn er totaal geen platen ingekocht. Dit voornamelijk omdat de summersale (30% korting) was en ze het hele archief/magazijn wilden leeghebben. Vanaf komende week wordt er weer vol ingekocht en zul je weer veel nieuwe platen zien verschijnen op de site. Summersale is over en de inkopen lopen weer volop, dat is dus de reden dat er geen updates zijn verschenen op de site. En het verklaard dus ook waarom er niet veel in stock meer is. De summersale is erg hard gegaan, vooral nadat iedereen ervan op de hoogte was, is het een gekkenhuis geweest bij O-D.
Ga er dus maar vanuit dat ze vanaf nu weer terug zullen slaan als nooit tevoren (Precision zei dit zelf letterlijk: "Er is een maand lang SUMMERSALE geweest, en een vette
reorganisatie heeft er voor gezorgd dat we gewoon niets hebben ingekocht... Vanaf September zullen we
terug rammen als nooit tevoren..."
Oja, die geruchten dat het niet goed gaat met O-D (falliet, zoals in de 1e post stond) zijn dus echt vette onzin, en Precision had al wel een idee waar die geruchten vandaan kwamen. Het is een beetje jaloezie van een andere platenfirma die een beetje jaloers is op O-D/BPM omdat hun zo goed lopen (niet een correcte zin, zie ik zelf, maar je snapt wat ik bedoel ).
BTW, voor de trancers onder ons, check binnekort ff Jas Van Houten - Heavens Gate en Signum - Third Dimension! 2 klappers! (En natuurlijk eind oktober Viframa - Cristalle (Katana feat. DJ Precision RMX)) 
|