מזל טוב אחי!!!!!!!! ובהצלחה בטסט!!
___________________ .
מזלטוב גברררררר
___________________ מוות לכל שונאי ישראל!!!! זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים??? הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
מזל טוב גברבר!!!!
___________________
תודה לכולכם ונכשלתי בטסט בוחן חרא אמר שנסעתי מהר מדי בצומת היה כביש _ריק_ צומת _ריקה_ ונסעתי גג 40
עזוב אותך אחי סתם בוחן בן זונה הרוב כאלה !!! באיזה עיר היה הטסט ?
חיפה...
חפיף אחי תצליח בבא
___________________ Never again.
ראסמי חפיף... אין הרבה שעוברים בראשון.... אלא אם אתה בר רפאלי.... או חן "צ'וק" הראל ))
לא יצא לי להגיד אז מזל טוב אחי בהצלחה בטסט הבא
וואלה באסה על הקטע של הטסט... אבל רק שתהיה בעניינים שמלא טסטרים מכשילים כאלה שנגשים ביום הולדת שלהם... אבל יש יוצאים מן הכלל
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA