Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Lange till Stockolm 11 Oktober!!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Jag ska dit... och för en gångs skull kanske jag tom har någon att gå med. (BTW... snälla Vitryss, kalla mig inte naiv för att jag har en annan åsikt än dig.)

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Aug-16-2002 17:41  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Men det är juh därför Aendy, det förstår juh både du och jag.
Eller är det för att det finns för några som tycker om trance i Sverige?
Nix, icke... klart att det är svårt när trance har sådan stämpel som det har av polisen...

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Aug-16-2002 22:40  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

hmmm....nån som har koll på priser å sånt i samband med detta....låter fan som det e värt att ta sig dit å försöka komma in trots min ålder

hur mycke kollar dom legg på docklands...jättenoga eller bara om man beter sig som en überfjortis?

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-16-2002 23:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Rotor är det som arrangerar iaf, kolla deras hemsida, men så mycket info har nog inte dykt upp än. Det är juh i oktober han kanske kommer juh,

Lika hårda på leg som på alla andra stockholm klubbar/barer.
Dvs utan leg kommer man inte in. Skaffa falsk-legg!
Såg någon engelsk sida för nåt tag sedan där dem sålde falsk-leg..kanske är ett tips. Får man väl snacka engelska medans man går in bara... =). Eller säga att man har dubbelt medborgarskap, eller nåt...

Kan leta fram den igen om någon är intresserad...

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Aug-17-2002 00:34  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Ses där grabbar! Det här e ju värt en tripp till Dockan

Old Post Aug-17-2002 08:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Vizay
hmmm....nån som har koll på priser å sånt i samband med detta....låter fan som det e värt att ta sig dit å försöka komma in trots min ålder

hur mycke kollar dom legg på docklands...jättenoga eller bara om man beter sig som en überfjortis?

"Presale-tickets are 120 SEK + 10 SEK booking fee. Price at the door is 150 SEK." Men det var för tranceatlantic 2..antar att det är typ samma priser nu....det vi ska oroa om är hela "leg" frågan..vad gör vi? Jag räknar med att du är där Vizay

Old Post Aug-17-2002 09:08 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by mindshooter

"Presale-tickets are 120 SEK + 10 SEK booking fee. Price at the door is 150 SEK." Men det var för tranceatlantic 2..antar att det är typ samma priser nu....det vi ska oroa om är hela "leg" frågan..vad gör vi? Jag räknar med att du är där Vizay

Dockan har alkorättigheter nu så tyvärr så e det nog rätt så kört utan falsk legg

Old Post Aug-17-2002 09:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

white: du e faktiskt inte den första som nämner den här engelska sidan...en polare snackade med mig om det för bara nån vecka sen faktiskt...man kan typ fixa som ett EU legg för ett ganska bra pris...sen säger man att man vart på språkresa eller att man har dubbelt medborgarskap eller nån annan bra å inte så genomskinlig vals...jag funderar faktiskt på detta...

hur som hellst mind så kommer jag försöka in i det sista så nog lär vi väl synas där iaf

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-17-2002 16:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Gaby

Dockan har alkorättigheter nu så tyvärr så e det nog rätt så kört utan falsk legg

Försöka dör man inte av...får raka av mig håret och skaffa platåskor Hmmm....

Old Post Aug-17-2002 19:02 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Testa!!!

Old Post Aug-24-2002 15:01  Sweden
Aendy
Lifeaddict

Jag börjar bli orolig, vad händer med detta?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Aug-24-2002 21:33  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Confused

Jag gör mitt bästa. Min bror har lovat att försöka prata med folk som känner folk som känner folk så att säga...för att lilla jag ska kunna komma in

Old Post Aug-25-2002 21:22 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Lange till Stockolm 11 Oktober!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID This track 2 [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Source - "Nadjanema" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:35.

Forum Rules: