Sorry ik heb casema dus ik kan niet zomaar ff het hele forum doorzoeken naar een dergelijke post!
Mzzl
Het maakt ook niet uit...was meer een aanwijzing
Ja tering zeg al die feesten net nu school weer belangrijk gaat worden..haha maar ja je leeft maar een keer dus party ON!!!
Apr-13-2001 21:07
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Mysteric Gaat Qontact nog uitgezonden worden??? via SlamFM ofzo?
lijkt me vet...kan ik later nog ff nagenieten
Yep, zeker weten... Het wordt door SLAM FM uitgezonden en het komt op MTV
Apr-14-2001 01:08
Ding Chavez
drs. progger
En MAssive wordt op 538 uitgezonden, dus dat wordt lekker downen de week erna
Apr-14-2001 09:18
eXos
The Delight
quote:
Originally posted by Ding Chavez En MAssive wordt op 538 uitgezonden, dus dat wordt lekker downen de week erna
Zekers
Apr-14-2001 09:21
Mysteric
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2000
Er komt ook een Qontact-cd uit...
14 mei ligt ie ongeveer in de winkels, ben benieuwd
Apr-17-2001 16:44
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Ik vind CD's van feesten altijd zwaar tegenvallen.
luister maar naar cd's als SENSATION,Impulz,Trance Energy,Massive.Allemaal softe nrs flikkeren ze op de cd's terwijl er op het feest zelf veel hardere en minder commerciele nrs worden gedraaid.
GREETZ!!
Apr-17-2001 17:04
Mysteric
Supreme tranceaddict
Tja...
die cd's zijn ook al klaar voordat het event ook daadwerkelijk begonnen is. Ze kijken gewoon in de dance-trends en denken zo van: die zullen ze vast draaien. En dan persen die hap.
Het ergste voorbarige vond ik toch wel IC2000. Vlak voordat ik erheen ging wilde ik nog ff de time-table zien. Komt er een pop-up: Innercity 2000 was net zoals de voorgaande edities een groot succes. 30.000 feestgangers gingen deze avond uit hun dak.
Het was nog niet eens begonnen...
Apr-17-2001 20:22
Bellie
Techno ofcourse!
quote:
Originally posted by Mysteric Tja...
die cd's zijn ook al klaar voordat het event ook daadwerkelijk begonnen is. Ze kijken gewoon in de dance-trends en denken zo van: die zullen ze vast draaien. En dan persen die hap.
Het ergste voorbarige vond ik toch wel IC2000. Vlak voordat ik erheen ging wilde ik nog ff de time-table zien. Komt er een pop-up: Innercity 2000 was net zoals de voorgaande edities een groot succes. 30.000 feestgangers gingen deze avond uit hun dak.
Het was nog niet eens begonnen...
Hahahahahah Rofl
Jezus dat slaat echt nergens op ja.dat had ik niet gezien.BTW ik was de shockers 4 cd effe vergeten te melden.ook bagger.nrs van vorig jaar.of al van een paar maanden oud staan op die cd.slaat ook helemaal nergens op dus.Misschien horen we wel weer topnrs die avond die mischien beter op de cd had moeten staan.Echt heel dom.Nog effe en dan horen we denk ik ook al TECHNO beukers op TMF.Zie je het al voor je.Mauro Picotto - Baguette een clip van....sjees
GREETZ!!!
TMF RUKT HEEL HARD
Apr-17-2001 22:08
AwAkEnInGS
tranceaddict in training
Registered: Apr 2001
Ja de Heineken Musci Hall is te vet voor woorden!!! Muziek kwaliteit is te mooi!!! Ill be there
Apr-20-2001 21:16
Ding Chavez
drs. progger
Helemaal mooi is dat de garderobe en WC's gratis zijn en dat je drankmuntjes gewoon met je pinpas uit de automaat kan halen!
Apr-21-2001 10:09
Bellie
Techno ofcourse!
quote:
Originally posted by Ding Chavez Helemaal mooi is dat de garderobe en WC's gratis zijn en dat je drankmuntjes gewoon met je pinpas uit de automaat kan halen!
En behalve DAT het gratis is,hoef je nog geeneens een SECONDE in de rij te staan voor de wc.Er zijn volgens mij iets van 3 WCS volgens mij en die zijn zo inmens groot daar,dat volgens mij de hele HMH tegelijk kan pissen .Bij DD kon ik telkens gewoon doorlopen.Daar is echt alles super goed geregeld.
GREETZ!!
Apr-21-2001 10:43
Mysteric
Supreme tranceaddict
Jaa, als ik de verhalen moet geloven mogen ze heel Nederland wel volbouwen met HeinekenMusicHallen...
Ik hoorde zelfs dat het stil is op de WC's...geen muziek te horen.