Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by Raymond
En tijs dat had ik niet van je verwacht!!
Herinner je me eraan dat ik je op de volgende DA ffe in elkaar stamp
haha jaja zal ik doen! 5 september is dat he.. met jouw held
maar wat dan? kvind trouwens Moby - We Are All Made Of Stars (DJ Tiesto NON Vocal Remix) wel er goed.. en hou juist helemaal niet van die cheesy gielen shit!
en volgens mij heb tiesto wel wat te maken met die magik muzik remixen.. hij is niet degene die ze zelf remixed maar heeft er wel een aandeel in volgends mij
Aug-14-2002 16:32
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Blik
ligt meer aan de elvis familie hoor, want junkie xl heeft bijna niks gekregen voor de plaat omdat hij de rechten van het nummer niet heeft. de familie heeft er veel meer baat bij dan jxl (of tiesto in de toekomst)
Hoorde net op de radio, dat Elvis de best betaalde doden artiest is. Hij verdient nu nog 37.000.000 Euro'tjes per jaar.
Aug-14-2002 16:48
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Biohazard
Die remixen van moby rulen echt hard
Tja ghet is niet de 'Gielen Goat Cheese Trance Sound' dus voor veel mensen is het te 'saai'
Hahahah LoL
Nah, ik vind die remixen niet rulen, maar met het 2e heb je wel gelijk Tis geen nr. wat de top 40 haalt, maar daarom is het nog geen bagger mensen.
Maar tis idd wel zo dat Tiesto nu wel ALLES ineens remixed.
Tevens vind ik um lui worden in zijn platenkeuze. Zijn setjes zijn wel oke enzo, maar veeeeeeeeeel teveel hetzelfde. Vergelijk zijn set op Impulz met die laatste van Ibiza/ Amnesia. Veeeeeeeel hetzelfde.
Greetz,
SnuggLe
Aug-14-2002 17:24
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Na het succes van Junkie XL willen die platenbazen nog meer oude hits van Elvis restylen en flink eraan verdienen... A little less conversation staat nu ook al op 1 in de USA... echt niet normaal meer wat een grote hit het is.
Maar ik ben ook benieuwd wat Tiesto er van bakt! Ik vind z'n Moby en die andere recente remixen maar matig (of zelfs bagger)
quote:
Originally posted by tijs08
en volgens mij heb tiesto wel wat te maken met die magik muzik remixen.. hij is niet degene die ze zelf remixed maar heeft er wel een aandeel in volgends mij
Dit is ook nog altijd onduidelijk.. een ding is wel zeker... dat Geert Huinink erachter zit en die maakt verschrikkelijke goede muziek Alleen jammer dat hij geen tracks met de typische "dawnseekers_photon project_twenty-something" sound meer produceerd.
Aug-14-2002 18:10
Jesse
Gaming TrancEaddict
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by moogwai
Dit is ook nog altijd onduidelijk.. een ding is wel zeker... dat Geert Huinink erachter zit en die maakt verschrikkelijke goede muziek Alleen jammer dat hij geen tracks met de typische "dawnseekers_photon project_twenty-something" sound meer produceerd.
Tracks van Twenty Something...dat zijn nog eens goeie uplifting nummers zeg..
Trouwens, in Tiesto remixen is het aandeel wat tiesto zelf levert ook niet zo heel erg veel, op dit moment is Geert de "man achter tiesto"
(niet doordenken luitjes), voorheen zijn dat ook verschillende geweest, de meeste met een muzikale opleiding (ook Cor Fijneman)
Aug-14-2002 18:17
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ik weet nie of ik het leuk zou vinden als tiesto de muziek van de king gaat remixen.. kijk de remix van jxl was nog niet eens zo verschillend met de originele versie, het nummer is alleen aangepast tot hedendaagse standaarden (het is wat voller en funkier)..
als tiesto er een remix alla, sweet surrender, space between ervan maakt, maak ik me nie zorgen.. bij die remixes heeft hij juist de goede vocals in hun waarde gelaten en er een goede track erom heen gebouwd! laten we hopen dat hij bij dit nummer dat ook probeerd!!
btw. tiesto probeerd (en doet een redelijke job) alternatieve bands etc te zoeken om te remixen.. moby, saint etienne, dave mattews band etc zijn niet echt de normale traxx om te remixen.. hij probeert weer eens wat nieuws en dat mensen die liever tiesto alleen maar uplifting trance zien maken dat niet kunnen waarderen das jammer (ik zeg hier niet dat al zijn nieuwe remixes goed zijn..!!)
Weet je,
Check de top40 eens. 90% van de meuk is allemaal GECOVERED. Dat sucks echt wel. Er komt gewoon geen goede muziek meer uit.
Dit hoorde ik laatst op Hotradio:
" Ja dames en heren, dat was Love u More van Rollergirl, natuurlijk een goede cover van het oorspronkelijke nummer van Paul Elstak"
LoL! (voor wie um nie snapt, ga maar op internet zoeken)
Greetz,
SNuggLe
Aug-14-2002 18:44
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by SnuggLe
Weet je,
Check de top40 eens. 90% van de meuk is allemaal GECOVERED. Dat sucks echt wel. Er komt gewoon geen goede muziek meer uit.
Ik hoorde vandaag ook Bruce Springsteen - Because The Night!
Wat een traag nummer zeg.. lol!
In arbeidsvitaminen (ja ik werk ) hoor je echt veel ORIGINELEN voorbijkomen. Het is idd erg veel gecovered.. en niet alleen maar Trance zoals jij ook zegt.. laatsts was er ook weer iemand bij radio 3 die ff een cd uitbrengt met alleen maar gecoverde muziek.. tja..
Aug-14-2002 18:59
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ben het helemaal met je eens snuggle!! vond het ook enorm jammer en triest dat die dj sammie en yanou ofzo de prachtige vocals van bryan adams hebben geript voor een enorm BOUT nummer!! het is gewoon een schande serieus!!
Originally posted by TimeportE
ben het helemaal met je eens snuggle!! vond het ook enorm jammer en triest dat die dj sammie en yanou ofzo de prachtige vocals van bryan adams hebben geript voor een enorm BOUT nummer!! het is gewoon een schande serieus!!
Zou Sammy dat wel met Bryan overlegd hebben ?? ¿¿
En zoals Maddhouse dan, krijgt madonna daar ook geld voor ¿¿
Vincent stormfield - sweet harmony__dumonde_vocal_mix-promo_cdm
Das, ook een cover maar wel een lekkere !!!
Aug-14-2002 22:09
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Covers hoef je nix voor te betalen... alleen wanneer je originele samples gebruikt...