Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiësto remixed "Burning Love"
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Biohazard
Die remixen van moby rulen echt hard

Tja ghet is niet de 'Gielen Goat Cheese Trance Sound' dus voor veel mensen is het te 'saai'

Duidelijk /me *klapt*

En tijs dat had ik niet van je verwacht!!

Herinner je me eraan dat ik je op de volgende DA ffe in elkaar stamp

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Aug-14-2002 16:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Raymond

En tijs dat had ik niet van je verwacht!!

Herinner je me eraan dat ik je op de volgende DA ffe in elkaar stamp

haha jaja zal ik doen! 5 september is dat he.. met jouw held

maar wat dan? kvind trouwens Moby - We Are All Made Of Stars (DJ Tiesto NON Vocal Remix) wel er goed.. en hou juist helemaal niet van die cheesy gielen shit!

en volgens mij heb tiesto wel wat te maken met die magik muzik remixen.. hij is niet degene die ze zelf remixed maar heeft er wel een aandeel in volgends mij

Old Post Aug-14-2002 16:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Blik
ligt meer aan de elvis familie hoor, want junkie xl heeft bijna niks gekregen voor de plaat omdat hij de rechten van het nummer niet heeft. de familie heeft er veel meer baat bij dan jxl (of tiesto in de toekomst)

Hoorde net op de radio, dat Elvis de best betaalde doden artiest is. Hij verdient nu nog 37.000.000 Euro'tjes per jaar.

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-14-2002 16:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Biohazard
Die remixen van moby rulen echt hard

Tja ghet is niet de 'Gielen Goat Cheese Trance Sound' dus voor veel mensen is het te 'saai'

Hahahah LoL
Nah, ik vind die remixen niet rulen, maar met het 2e heb je wel gelijk Tis geen nr. wat de top 40 haalt, maar daarom is het nog geen bagger mensen.

Maar tis idd wel zo dat Tiesto nu wel ALLES ineens remixed.
Tevens vind ik um lui worden in zijn platenkeuze. Zijn setjes zijn wel oke enzo, maar veeeeeeeeeel teveel hetzelfde. Vergelijk zijn set op Impulz met die laatste van Ibiza/ Amnesia. Veeeeeeeel hetzelfde.

Greetz,
SnuggLe

Old Post Aug-14-2002 17:24 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Na het succes van Junkie XL willen die platenbazen nog meer oude hits van Elvis restylen en flink eraan verdienen... A little less conversation staat nu ook al op 1 in de USA... echt niet normaal meer wat een grote hit het is.

Maar ik ben ook benieuwd wat Tiesto er van bakt! Ik vind z'n Moby en die andere recente remixen maar matig (of zelfs bagger)

quote:
Originally posted by tijs08
en volgens mij heb tiesto wel wat te maken met die magik muzik remixen.. hij is niet degene die ze zelf remixed maar heeft er wel een aandeel in volgends mij

Dit is ook nog altijd onduidelijk.. een ding is wel zeker... dat Geert Huinink erachter zit en die maakt verschrikkelijke goede muziek Alleen jammer dat hij geen tracks met de typische "dawnseekers_photon project_twenty-something" sound meer produceerd.

Old Post Aug-14-2002 18:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by moogwai

Dit is ook nog altijd onduidelijk.. een ding is wel zeker... dat Geert Huinink erachter zit en die maakt verschrikkelijke goede muziek Alleen jammer dat hij geen tracks met de typische "dawnseekers_photon project_twenty-something" sound meer produceerd.

Tracks van Twenty Something...dat zijn nog eens goeie uplifting nummers zeg..

Trouwens, in Tiesto remixen is het aandeel wat tiesto zelf levert ook niet zo heel erg veel, op dit moment is Geert de "man achter tiesto"
(niet doordenken luitjes), voorheen zijn dat ook verschillende geweest, de meeste met een muzikale opleiding (ook Cor Fijneman)

Old Post Aug-14-2002 18:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ik weet nie of ik het leuk zou vinden als tiesto de muziek van de king gaat remixen.. kijk de remix van jxl was nog niet eens zo verschillend met de originele versie, het nummer is alleen aangepast tot hedendaagse standaarden (het is wat voller en funkier)..
als tiesto er een remix alla, sweet surrender, space between ervan maakt, maak ik me nie zorgen.. bij die remixes heeft hij juist de goede vocals in hun waarde gelaten en er een goede track erom heen gebouwd! laten we hopen dat hij bij dit nummer dat ook probeerd!!

btw. tiesto probeerd (en doet een redelijke job) alternatieve bands etc te zoeken om te remixen.. moby, saint etienne, dave mattews band etc zijn niet echt de normale traxx om te remixen.. hij probeert weer eens wat nieuws en dat mensen die liever tiesto alleen maar uplifting trance zien maken dat niet kunnen waarderen das jammer (ik zeg hier niet dat al zijn nieuwe remixes goed zijn..!!)

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Aug-14-2002 18:31  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Weet je,
Check de top40 eens. 90% van de meuk is allemaal GECOVERED. Dat sucks echt wel. Er komt gewoon geen goede muziek meer uit.

Dit hoorde ik laatst op Hotradio:
" Ja dames en heren, dat was Love u More van Rollergirl, natuurlijk een goede cover van het oorspronkelijke nummer van Paul Elstak"

LoL! (voor wie um nie snapt, ga maar op internet zoeken)

Greetz,
SNuggLe

Old Post Aug-14-2002 18:44 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by SnuggLe
Weet je,
Check de top40 eens. 90% van de meuk is allemaal GECOVERED. Dat sucks echt wel. Er komt gewoon geen goede muziek meer uit.

Ik hoorde vandaag ook Bruce Springsteen - Because The Night!

Wat een traag nummer zeg.. lol!

In arbeidsvitaminen (ja ik werk ) hoor je echt veel ORIGINELEN voorbijkomen. Het is idd erg veel gecovered.. en niet alleen maar Trance zoals jij ook zegt.. laatsts was er ook weer iemand bij radio 3 die ff een cd uitbrengt met alleen maar gecoverde muziek.. tja..

Old Post Aug-14-2002 18:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ben het helemaal met je eens snuggle!! vond het ook enorm jammer en triest dat die dj sammie en yanou ofzo de prachtige vocals van bryan adams hebben geript voor een enorm BOUT nummer!! het is gewoon een schande serieus!!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Aug-14-2002 20:26  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by TimeportE
ben het helemaal met je eens snuggle!! vond het ook enorm jammer en triest dat die dj sammie en yanou ofzo de prachtige vocals van bryan adams hebben geript voor een enorm BOUT nummer!! het is gewoon een schande serieus!!

Zou Sammy dat wel met Bryan overlegd hebben ?? ¿¿

En zoals Maddhouse dan, krijgt madonna daar ook geld voor ¿¿

Vincent stormfield - sweet harmony__dumonde_vocal_mix-promo_cdm

Das, ook een cover maar wel een lekkere !!!

Old Post Aug-14-2002 22:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Covers hoef je nix voor te betalen... alleen wanneer je originele samples gebruikt...

Old Post Aug-15-2002 00:01 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiësto remixed "Burning Love"
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlayed by cross/gielen @ trance energy [2002] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBismark - Just A Moment (BXR) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:49.

Forum Rules: