hiver and hammer, tenminste. ik neem aan dat dat een duo is.
Aug-15-2002 14:25
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
Gouryella !!!!!
en op de tweede plaats : Buurman & Buurman (vpro)
Aug-15-2002 15:56
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Er kwam meteen "Signum" in me op=> Ron hagen en Pascal minnaard, erg goede remixen en producties
quote:
Originally posted by TimeportE
mmm... eff een vraagje: welke andere goede traxx hebben rank1 naast airwave en such is life gemaakt.. ik vond awakening echt meer van het zelfde, heb hun album niet gehoord maar ik heb het nu over vinyl releases!
hun remixes (en dat zijn der nie echt veel) over het algemeen redelijk, maar nie fantastich (hun re-edit van dreamland was matig)! ik vind rank1 zeker nie zo'n super act als iedereen doet geloven, toen een remix van ligaya door rank1 werd bekend gemaakt was iedereen in music discussion echt helemaal blij etc. en dachten allemaal dat er een soort meesterlijk uit zou komen, ik snap die instelling niet!!
ze hebben nog "black-snow" en natuurlijk de remix van "superstring" verder draaide Piet Bervoets afgelopen zaterdag op de FFWD parade nog hun remix van Ligaya en dat was echt onwijs kippenvel, beter nog als het origineel (en écht meersterlijk ) dus een beetje blij zijn van te voren als je hoort dat Rank1 gaat remixen mag wel vind ik Ook hun album is erg divers en uitstekend en ik kijk dan ook erg uit naar hun remix van "Solstice"
Aug-15-2002 16:11
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Ehh Cosmic Guy! Je bent een erg belangrijk duo vergeten
Marco V & Benjamin
Marco produceerd alles samen met Benjamin... dus ook Simulated, Godd en al die andere hits.
Maar het beste duo is voor mij een moeilijke keuze...
Eigenlijk L-Vee & M.I.K.E... maar die hebben maar een paar tracks geproduceerd samen, zelfde geldt voor de co's Ferry Corsten, Armin van Buuren, Tijs Verwest, VDM... zonde dat ze zo weinig samen produceren
Rank 1 is goed.. maar Benno de Goeij alleen doet ook erg veel goede dingen... trouwens lang niet alle tracks op het Rank 1 album zijn door hun samen gemaakt (maar de helft ofzo.. check de credits maar ) Ook wel logisch, want Benno de Goeij is gewoon een die-hard muzikant en Piet Bervoets een goede DJ. Hetzelfde geldt voor Svenson & Gielen, waar Sven Maes alleen maar produceerd (en ik denk dat Gielen er beetje naast zit ideeen/commentaar/feedback te geven.) en Johan DE DJ is.
En net zoals Party Hardy... Signum is ook verdomd goed.. heb net een Signum Megamix gemaakt.. echt gewoon vette relaxte muziek met een lekker beatje.
Ik heb toch voor Svenson & Gielen gekozen, zij hebben echt een dozijn goede nummers/remixes geproduceerd. (ja ook mindere.. maar dat hebben alle duo's vind ik).
Aug-15-2002 16:34
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
je hebt gelijk met black snow party, die was ik vergeten maar ik heb echt nooit het extreem goede in hun remix van superstring gezien.. alleen de de ontknoping is lekker maar daarna vin ik der nie echt veel meer aan..
tja meningen verschillen, is maar goed ook anders zou de wereld maar een saaie boel zijn!
Ik heb gekozen voor Cosmic Gate omdat ik hun remixen en producties erg lekker vind! Het was wel een erg lastige keuze, maar van Cosmic Gate vind ik net ietsje beter dan de anderen.
Aug-15-2002 18:10
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Heb ook voor Cosmic Gate gekozen. Zijn maar weinig nummers die ik echt slecht vind, setjes zijn ook meestal wel aan te horen en de remixen zijn meestal wel vet.
Aug-15-2002 18:20
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
ik vind die cosmic gate mixen, altijd vreselijk veel opelkaar lijken, basslines enzo, opzich zijn ze wel cool, daarnietvan
groetjes
Aug-15-2002 18:34
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik vind die cosmic gate mixen, altijd vreselijk veel opelkaar lijken, basslines enzo, opzich zijn ze wel cool, daarnietvan
groetjes
helemaal mee eens, net zoals dumonde.. welke remix en track lijken best wel veel op elkaar!! ze hebben maar een paar echt goede nummers