vandaar dat die tent zo goed bleef staan plenty tentstokken
___________________ Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Whahaha jah en zware zakken genoeg aanwezig om t tentdoek mee te verzwaren voor in tijden met storm
___________________ *Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
De muziek kon me niet echt boeien daar, maar het podium zag er wel erg strak uit, zeker met dat mooie zwembad erbij!!
quote:Originally posted by magrec en allemaal persoonlijk geselecteerd door Kommander K... (tsja als ik nu ook zoveel geld als hem had... ) Wie is Kommander K??? Waar heb je deze pic trouwens vandaan?? Ik ben nl op zoek naar andere Mysteryland pics dan die van ID&T..
kommander k = koen van trojen = mede oprichter kremlin = organisator/initiator bij id&t van de soap feesten. Daarnaast heeft ie ook wat dingen op tv gedaan.
ziet er idd wel fijn uit!! jammer dat ik daar niet tussen lig
___________________ Ga eens dood!
quote:Originally posted by franzelare ziet er idd wel fijn uit!! jammer dat ik daar niet tussen lig Kom maar een keertje bij mij langs
___________________ ..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
quote:Originally posted by franzelare ziet er idd wel fijn uit!! jammer dat ik daar niet tussen lig Kom maar een keertje bij mij langs Same story, different day!
je post 2 keer HOER!! maar als jij een berg mooie vrouwen regelt ben ik van de party
quote:Originally posted by franzelare je post 2 keer HOER!! maar als jij een berg mooie vrouwen regelt ben ik van de party dan is dit 3
al enige info omtrent de activiteiten rond het zwembad, als er uberhaupt een zwembadje komt??