Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > "Nuclear Nation 2.0"
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Hur ska försköpet ske då? Konto eller? Vilka annordnar detta..är det bara en kompis grej eller är det en seriös grupp folk som är fest-fixare?

Old Post Aug-17-2002 19:00 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Endre

i första hand trance folk eller folk som helt enkelt gillar att stampa, men 2-3-4 st går bra. det är nog inte så kul att komma ensam kan jag förstå

trancefolk e inga problem eftersom jag typ bara känner sånna men jag återkommer med antal osv. så fort det blir aktuellt med betalning

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-17-2002 20:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by mindshooter
Hur ska försköpet ske då? Konto eller? Vilka annordnar detta..är det bara en kompis grej eller är det en seriös grupp folk som är fest-fixare?

du är verkligen mån om att du vet vad du går på eller hur

det är en kompis/evenemangs grej, eftersom vi hyr ljud och ljus etc. etc. förköpe hade jag tänkt att det ska ske på såvis den kan börja om 2 veckor, måndag den 2:a september (vecka 36) då kan man helt enkelt göra att jag finns på t.ex. T-Centralen (mitt på plattan) och tar emot dem som vill komma och dela ut biljetter mellan låtsäga, 18:00 och 18:30, sen vara där varje dag den veckan så kan man komma och hämt biljett när man känner för det.

quote:
Originally posted by Vizay
trancefolk e inga problem eftersom jag typ bara känner sånna men jag återkommer med antal osv. så fort det blir aktuellt med betalning

okej, som du såg ovanför jag skrev till mind så är det bara att dyka upp nån dag

Old Post Aug-17-2002 22:09 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

hihihi....endre the dealer

men de låter ju kanoon....glöm inte å säga till bara

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-17-2002 23:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

quote:
Originally posted by Vizay
hihihi....endre the dealer

men de låter ju kanoon....glöm inte å säga till bara

yeah, jag säger till, men denna thread kanske skulle behöva var fräsh så fler kan se den, som är från sthlm och så. men men,

Old Post Aug-18-2002 00:09 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

*sneglar på mind* you have the power young aprentice

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-18-2002 11:05  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Hehe varje gång nån postar hamnar det överst så jag tror inte att det är nödvändigt... varkar bara finnas 3 av 45 medlemmar på forumet som verkar vara intresserad av detta dessutom

Men jag ska kolla upp om jag kan få lite kul folk med på detta....
Förresten Endre såg att du va me på lineupen... Lirar du vinyl eller CD? Sen tänkte jag fråga varför ni har olika DJS som alla spelar samma stil av trance typ?... *funderar* ...skulle va kul med lite melodic\uplifting på NÅN fest..hehe....Hare fett

Old Post Aug-18-2002 18:09 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

quote:
Hehe varje gång nån postar hamnar det överst så jag tror inte att det är nödvändigt... varkar bara finnas 3 av 45 medlemmar på forumet som verkar vara intresserad av detta dessutom

Men jag ska kolla upp om jag kan få lite kul folk med på detta....
Förresten Endre såg att du va me på lineupen... Lirar du vinyl eller CD? Sen tänkte jag fråga varför ni har olika DJS som alla spelar samma stil av trance typ?... *funderar* ...skulle va kul med lite melodic\uplifting på NÅN fest..hehe....Hare fett

det som står på min är lite fel, jag kommer köra melodic/uplifting med lite fart, vad dem andra kör och inte kör skiter jag i fullständigt jag känner mig mest hemma på Vinyl och anser mig köra det men eftersom ekonomin inte är den bästa så är det inte så mycket plattor. men visst! vore kul om ni kom, skit skoj.
säg bara till om hur många ni blir, och se till att era polare har koll på Rulezzzen bara.

Old Post Aug-18-2002 18:17 
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Endre

det som står på min är lite fel, jag kommer köra melodic/uplifting med lite fart, vad dem andra kör och inte kör skiter jag i fullständigt jag känner mig mest hemma på Vinyl och anser mig köra det men eftersom ekonomin inte är den bästa så är det inte så mycket plattor. men visst! vore kul om ni kom, skit skoj.
säg bara till om hur många ni blir, och se till att era polare har koll på Rulezzzen bara.

Har du tränat mycket på ditt set? Allså förberet vilka låtar du ska spela redan. Annars tar jag med mig lite vinyl åt dig. Typ Apoptygma Berzerk - Kathys song (F.Corsten remix) Och Dito - Shadows kanske? Uplifting classix :P

Hur är det med pois? Kan man få köra det. Asså glowstix på snören som man snurrar....det kan lätt bli ringar då men det är kul att snurra samtidigt som man dansar.

Old Post Aug-19-2002 11:32 
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

jag är inte säker på vad ni menar med ringar

Old Post Aug-19-2002 12:24 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

quote:

Har du tränat mycket på ditt set? Allså förberet vilka låtar du ska spela redan. Annars tar jag med mig lite vinyl åt dig. Typ Apoptygma Berzerk - Kathys song (F.Corsten remix) Och Dito - Shadows kanske? Uplifting classix :P

Hur är det med pois? Kan man få köra det. Asså glowstix på snören som man snurrar....det kan lätt bli ringar då men det är kul att snurra samtidigt som man dansar.

jag kör alltid live min vän förbereder alldrig, och Apoptygma Berzerk har jag redan , men visst, ta med lite traxxs som du önskar ska snurras på.
Alla slags rejver saker är tillåtna, glowsticks, vad som helst om du tycker det spejsar upp allt

quote:
Originally posted by reveal
jag är inte säker på vad ni menar med ringar

alltså, på "fjortis" fester och invandrare (ta inte illa upp någon)
brukar hålla på med att dem gör ringar på dansgolvet
så dansar en person i mitten så tävlar dem mot varandra typ, sånt är lite trist, det är ingen tävling

Old Post Aug-19-2002 12:36 
Endre
lol space music

okej fellas, ...ehm, ändrade planer, utrymme för 300 personer, så bjud på med folk

bara dem inte ställer till med hyss o.s.v., u know the deal.
ni som har planer på att komma alltså.

Old Post Aug-19-2002 13:19 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > "Nuclear Nation 2.0"
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback---- 2005 Prog House [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playback"Van Gelderen - "After Shock" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:54.

Forum Rules: