Registered: Oct 2000
ook paar vraagjes
die nieuwe remix van for an angel. welde remix is dat precies. Marco V draaide hem op mysteryland, andere djs ook.
ook die remix van sound of goodbye. welke is dat precies. armin draaide hem op dance valley. en heb hem ook paar keer langs horen komen op mysteryland.
Aug-19-2002 11:54
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by basvh
ook paar vraagjes
die nieuwe remix van for an angel. welde remix is dat precies. Marco V draaide hem op mysteryland, andere djs ook.
Fingers Burnt - For A Devil
quote:
ook die remix van sound of goodbye. welke is dat precies. armin draaide hem op dance valley. en heb hem ook paar keer langs horen komen op mysteryland.
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Robbie Rivera Remix)
Aug-19-2002 12:12
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Fingers Burnt - For A Devil
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Robbie Rivera Remix)
volgens mij bedoelt ie de dark mather remix van perp. dreamer
en die 1e kan ook de Pvd - For an angel (mighty remix) zijn, die draaide armin iig, weetniet of marco dezelfde draaide
groetjes
Aug-19-2002 12:18
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
in de set van Westbam.... op 11 minuten, hoe heet dat nr?
en dat nr erna, op 13.10 begint ie met een stemmetje en dan het POM POM POM POM POM, welk nr is dat? die ken ik ergens van.....
Aug-19-2002 13:36
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by jploveparade
Een moord zou ik wel willen plegen voor Dumonde en Hennes&Cold...
Ik zou die Dumonde ook zeker wel willen hebben... daar zitten een paar primeurs bij (nieuwe JamX & De Leon, Hi-Gate - Saxuality (DuMonde Remix) en Jurgen Vries - The Theme (Dumonde Remix)
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
volgens mij bedoelt ie de dark mather remix van perp. dreamer
Dit is zeker de Dark Matter Remix.. dies echt zeer lekker met die phatte strings. De Robbie Rivera remix is meer progressive/clubby. Tiesto draaide deze op ImpulZ.
quote:
Originally posted by ScuL
worden misschien nog apart uitgezonden bij Q-Dance op de woensdag... (is niet 100% zeker maar een feit is wel dat ID&T DAT-opnames achterhoudt van élke liveset die er ook maar op hun events wordt gedaan zodat ze naderhand terug kunnen luisteren en de qualiteit kunnen beoordelen).
yes.. nooit meer Mario Piu op een ID&T Feest
Aug-19-2002 20:40
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Optimus
en dat nr erna, op 13.10 begint ie met een stemmetje en dan het POM POM POM POM POM, welk nr is dat? die ken ik ergens van.....
POM POM POM POM POM tadada, ik ben geen vracht, maar een chauffeur, ik heb altijd, een goed humeur.....
nou ja.. hij draaide wel als eerste Back To Cali daar op TE
Aug-20-2002 09:21
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2002
Re: Re: een paar vraagjes
quote:
Originally posted by Blik
maar inderdaad maximaal 30 minuten per set
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
Niet alle sets zijn uitgezonde, alleen korte stukken van 30 min, en soms wat langer
Ik heb ook een paar setjes opgenomen, de langste die ik heb gemaakt is die van olaf basoski, die was 75 minuten. Maar daar heb ik ook nog 15 minuten uit moete knippen omdat die gasten van id-t weer zaten te ouwehoeren
Op Olaf basoski na was het inderdaad allemaal ongeveer een half uur, Erick E 40 minuten, Johan gielen 37 minuten. Meer heb ik er niet kunnen opnemen omdat m'n computer elke keer een herstart deed toen ie te warm werd. Tja als je je dual-PIII van 750 overklokt naar 900 dan krijg je dat....
Aug-20-2002 12:08
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
quote:
Originally posted by Optimus
waar is die set te downloaden??
Aug-20-2002 13:36
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Opti