|
Ok dan, gister genoten van een zeeeeeeeeer vette set van meneer Dazzle en meneer Fijneman (promiss was nie best ). Dazzle verbaasde mij echt aan het eind van zijn set met skydive, en een aantal klassieke house/technoplaten (oa 1 van houseparty 2 waarvan ik de titel vergeten ben). Hij vertelde er zelf over dat ie die vandeweek weer ergens in de kast gevonden had en dat het altijd leuk is om die weer te draaien; "20% kent de plaat dan en gaat helemaal uit z'n dak, en de rest van de zaal gaat er mooi in mee" 
Uiteraard moest ik martijn even te spreken krijgen over de andain kwestie Allereerst over de release op zich slecht nieuws :/ Hij stond gepland voor half september maar dat gaat niet lukken, waarschijnlijk zelfs niet voor eind september Ze zijn er ook nog niet over uit, dat begreep ik tenminste, over wat er nou op de release komt te staan...
Over de versie die Tiësto in zijn set op Dance Department draaide wist hij eigenlijk niet veel te vertellen. Hij kon niet zeggen of het de Original mix was, of dat Tijs toen een versie gedraaid heeft die helemaal niet uit gaat komen en eigenlijk dus maar een soort testmix was. Voorlopig dus nog in spanning afwachten 
GreetZ, DC