Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > The Death!!!
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
smoking-joe
HESSI JAMES

Registered: Jul 2003

...mein erster Post hier seit 2 Jahren!!!
GTA LEBT!

Old Post Aug-13-2011 08:59  Germany
Click Here to See the Profile for smoking-joe Click here to Send smoking-joe a Private Message Visit smoking-joe's homepage! Add smoking-joe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Q
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

Passenderweise kann vermeldet werden, dass DJ Energy im Alter von 37 Jahren das Wochenende verstorben ist. Aber außerhalb der Schweiz dürfte er nicht soo bekannt gewesen sein.

Old Post Aug-15-2011 06:51  Austria
Click Here to See the Profile for Eye-Q Click here to Send Eye-Q a Private Message Add Eye-Q to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nachtengel
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

zweimal im jahr schaue ich hier auch noch rein - heute ist dann einer dieser tage :-)

Old Post Aug-16-2011 11:07  Germany
Click Here to See the Profile for Nachtengel Click here to Send Nachtengel a Private Message Add Nachtengel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmique
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

apropos "the death" ...

quote:

Schweizer DJ Energy alias Roger Beglinger ist tot

Roger Beglinger alias DJ Energy ist tot.

Völlig überraschend ist am Samstagabend einer der bekanntesten Schweizer Trance DJ's, Roger Beglinger, gestorben. Wie die Online Ausgabe der Schweizer Zeitung "20 Minuten" bekanntgab, legte der unter dem Namen DJ Energy bekannte Beglinger noch am Samstagnachmittag auf der Züricher Street-Parade auf, und starb wenige Stunden später in seiner Wohnung. Die Todesursache ist bisher ungeklärt.

Nach seinem Auftritt auf der "Street Parade" (schweizerische Form der Love Parade) in Zürich habe der DJ über Kreislaufprobleme geklagt und Blut gespuckt und daraufhin eine Veranstaltung später am Abend absagen müssen. In der Nacht habe er unter Atemnot gelitten und der herbeigerufene Notarzt konnte den erst 37-Jährigen trotz Wiederbelebungsversuchen nicht retten. Laut "20 Minuten" starb Beglinger in den Armen seiner Freundin.

"Wir erfuhren die Nachricht von seinem Bruder"

Beglingers Vater Jakob äußerte sich in der Schweizer Zeitung "Blick" zum Tod seines Sohnes: "Es ist schmerzhaft. Er hat sich in den letzten Monaten nur selten gemeldet. Wir erfuhren die schreckliche Nachricht von seinem Bruder."

Durchbruch in den 90ern

Roger Beglinger feierte in den 90er Jahren seinen Durchbruch als DJ Energy, als er die gleichnamige Partyreihe erfand, die jedes Jahr im Anschluss an die "Street Parade" im Hallenstadion von Zürich stattfindet.

http://unterhaltung.t-online.de/dj-..._48900236/index

Old Post Aug-16-2011 14:51  Germany
Click Here to See the Profile for Cosmique Click here to Send Cosmique a Private Message Add Cosmique to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Overseas
Party Traveller

Registered: Jan 2003

hab das auch grad woanders gelesen. Krass, nach Tillmann noch so ein junger Tod.

GTA#34
Efficiency is the key to successful laziness. (R.A.)
45rpm

Old Post Aug-16-2011 18:06  Germany
Click Here to See the Profile for Overseas Click here to Send Overseas a Private Message Add Overseas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bernd_Gradish
99.9% of edm sucks!!!

Registered: Jul 2002

Hi

Old Post Aug-25-2011 13:37 
Click Here to See the Profile for Bernd_Gradish Click here to Send Bernd_Gradish a Private Message Add Bernd_Gradish to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meat187
Diese scheiß Katze

Registered: Dec 2007

Hi ihr Schwuchteln!

Then stop coloring and visit Meat187's mix archive!

Old Post Aug-25-2011 19:03  Germany
Click Here to See the Profile for Meat187 Click here to Send Meat187 a Private Message Add Meat187 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PVDUli
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by MirkoS
Ich komme mal mit dem Totschlagargument....

Wir werden alle älter...

Ok, aber ich spreche mal für mich, es gibt Dinge im Leben, die einem einfach mehr bedeuten.

+1

Old Post Sep-09-2011 13:48  Germany
Click Here to See the Profile for PVDUli Click here to Send PVDUli a Private Message Visit PVDUli's homepage! Add PVDUli to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
analexp
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003
quote:
Originally posted by MirkoS
Wir werden alle älter...
Ok, aber ich spreche mal für mich, es gibt Dinge im Leben, die einem einfach mehr bedeuten.

Nicht Dinge die nicht nur mehr bedeuten, denn auch wichtiger sind! Nicht immer ist das wichtigere dass, was einem mehr bedeutet.
Manch einer sieht das natürlich nicht so und wird einer von denen über die wir damals gelacht haben, mit Ü60 über die Tanzflächen hüpfen.

Leider, meiner Meinung nach, gab es hier letztlich zu Hauf Selbstüberschätzungen, nervige Eigen-Werbung, gepaart mit sinnlosen 2-Personen-Gesprächs-Threads ohne informativen Inhalt. (Facebook lässt Grüßen).

Angemerkt:
Ich schaue hier wie da immer wieder mal rein. Nehme eher weniger als mehr auch die ein oder andere Party mit, aber ein "Only" oder Mar She beispielsweise brauch ich kein zwanzigstes Mal als Thread, und schon gar nicht um ein Forum damit zu füllen.

Old Post Sep-13-2011 19:16 
Click Here to See the Profile for analexp Click here to Send analexp a Private Message Add analexp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mar she
Supreme tranceaddict

Registered: May 2008

hey, ist es neuerdings verboten, im gta-events-thread partys zu posten?

Old Post Sep-14-2011 13:17  Germany
Click Here to See the Profile for mar she Click here to Send mar she a Private Message Visit mar she's homepage! Add mar she to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PBM
Premium Member

Registered: Aug 2002

Kann es sein, dass es in den anderen Foren ähnlich aussieht? Ist irgendwie auch immer weniger los, zumindest wenn ich mir mal die anderen Europe-Foren ansehe.

Old Post Sep-16-2011 13:58  Germany
Click Here to See the Profile for PBM Click here to Send PBM a Private Message Add PBM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frank-HH
xxx

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by mar she
hey, ist es neuerdings verboten, im gta-events-thread partys zu posten?

?

Old Post Sep-16-2011 18:45  Germany
Click Here to See the Profile for Frank-HH Click here to Send Frank-HH a Private Message Add Frank-HH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > The Death!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDecent PvD track that I wouldnt mind having Id'ed [2003] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Hitch Hiker vs Abel & Kain - "Twilight Zone" (Mellow Dee remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:52.

Forum Rules: