Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Nouveau concept : Sleep in the country!
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Clo24
tranceaddict

Registered: Jun 2010

Ok je prends note de la solution numero 2...
Mais une sono c'est quand mieux kune voiture tunée ... et pui on en a pas surtt!

Old Post Aug-22-2011 06:30  France
Click Here to See the Profile for Clo24 Click here to Send Clo24 a Private Message Add Clo24 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Dans le Ch'nord ça coûte pas cher en loc'

Old Post Aug-22-2011 09:32  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj MYTYK
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2007

Comme je le disais sur facebook, in pour aider si besoin. Super initiative!

Idée: ne peux-t-on pas envisager un truc en novembre (même si la météo risque d’être "chaude") pour fêter les 10 ans du forum TA-Fr en beauté au beau milieu des champs?

Old Post Aug-22-2011 10:57  France
Click Here to See the Profile for Dj MYTYK Click here to Send Dj MYTYK a Private Message Visit Dj MYTYK's homepage! Add Dj MYTYK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TonyParis
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2010
une fete en polaire ?

Old Post Aug-22-2011 18:15  France
Click Here to See the Profile for TonyParis Click here to Send TonyParis a Private Message Add TonyParis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
peapol
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2011

why not pour aller à la soirée si c'est fin septembre^^

niveau orga je peut pas aider: j'ai le mois d'intégration de mon école à organiser (6 soirées par semaines pendant 5semaines). On est plusieurs à le faire mais ça prend du temps et de l'énergie, surtout avec les cours au milieux

Old Post Aug-23-2011 15:56  France
Click Here to See the Profile for peapol Click here to Send peapol a Private Message Add peapol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Clo24
tranceaddict

Registered: Jun 2010

Oui en novembre on va se les cailler non ? Rester en exterieur, c'est toujours sympa mais là je sais pas!

Old Post Aug-23-2011 18:51  France
Click Here to See the Profile for Clo24 Click here to Send Clo24 a Private Message Add Clo24 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TonyParis
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2010
quote:
Originally posted by peapol
j'ai le mois d'intégration de mon école à organiser (6 soirées par semaines pendant 5semaines).

le mois ????
On hésite pas dans ton ecole dis donc.
De mon temps, entre-deux-guerres, c'etait juste un week-end.

Old Post Aug-23-2011 19:58  France
Click Here to See the Profile for TonyParis Click here to Send TonyParis a Private Message Add TonyParis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
peapol
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2011

quote:
Originally posted by TonyParis
le mois ????
On hésite pas dans ton ecole dis donc.
De mon temps, entre-deux-guerres, c'etait juste un week-end.

on a toujours le week end d'inté ou on part faire la fête dans la montagne, mais le mois de septembre (+début octobre) est blindé de soirées/événements.

Sinon c'est clair qu'en novembre il va faire froid....

Old Post Aug-24-2011 00:30  France
Click Here to See the Profile for peapol Click here to Send peapol a Private Message Add peapol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tonton John
Frontière Fermée

Registered: Apr 2007

Très intéressant ça!

Ce que je peux faire de mon coté, c'est d'emprunter la tonnelle qui nous à servi pendant la piquet de la grève des retraites.

Après pour le reste c'est largement réalisable. In pour aider!

23.07.11 : Tomorrowland @ Boom (BE)
05.08.11 : Nature One @ Kastellaun (D)

Old Post Aug-25-2011 10:55  France
Click Here to See the Profile for Tonton John Click here to Send Tonton John a Private Message Add Tonton John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Intéressant mais en effet comme dit : timing chaud et sans abri en septembre (comme en aout d ailleurs) c 'est risqué.

Niveau matos le principal hic c'est le groupe électrogene en effet faut penser a en prendre un avec régulation du courant et je pense que ca se loue dans les 100 / 150 eur la journée pour un petit (suffisant pour sono sans trop de light).

Nous on est pris le 24.

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Last edited by Kartman on Aug-29-2011 at 20:49

Old Post Aug-29-2011 09:42  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Je ne me souviens pas que la date du 24 est été évoquée mais dans ce cas moi non plus je ne suis pas dispo...

Je me lève et je confirme

Old Post Aug-29-2011 11:13  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005
Re: Nouveau concept : Sleep in the country!

quote:
Originally posted by Clo24
Je vous propose donc le 17,24 septembre ou 1er octobre..

Ca a ptet evolué j'ai lu en diagonale

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Aug-29-2011 11:20  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Nouveau concept : Sleep in the country!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed Help ID'ing this tune [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCygnus X - "Superstring" (Rank 1 Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:27.

Forum Rules: