|
| quote: | Originally posted by K.nattick
Voor de 'stapper' zie ik vooral voordelen. Discotheken luisteren nog beter naar de wensen van het uitgaanspubliek. Organisatoren van mega events moeten nog beter hun best doen om een kwaliteitsfeest te organiseren. Partypeople worden op hun wenken bediend. Nadeel is misschien dat het idee van een grotere party wordt 'uitgemolken' en dat je daar als 'stapper' snel genoeg van krijgt.
We zien wel, ik zie de toekomst zonnig tegemoet. |
en toch denk ik dat nou net die originaliteit uiteindelijk een flink aantal van die feesten de nek gaat kosten...
een goed voorbeeld hiervan is trance energy... de line up is opzich niet eens zo heel verkeerd, maar vergeleken met de vorige is het gewoon prutswerk en stelt het nix voor, om de vergelijking met iets als mysteryland maar helemaal niet aan te halen... kortom, het biedt niets speciaals, en ik hoor nog maar weinig mensen van: VET, ik ga naar trance energy (remember, vorig jaar was het 5 of 6 weken van te voren uitverkocht, nu hebben we dat punt al gehad)... ook zie ik persoonlijk niet nog meer mogelijkheden om bijv. mysteryland NOG meer bijzonder te maken.. wat was er nou niet .. vuurwerk, prachtig terrein, briljante muziek etc etc..
kortom, een knappe organisatie die bezoekers in de toekomst nog ECHT kan verassen.. en je ziet het ook aan andere verkoopcijfers (want waren dance valley, mysteryland, sensation black, impulz enz. enz. nou uiteindelijk wel of niet uitverkocht?)
kortom, ik denk dat we de langste periode van megafeesten gehad hebben.. nouja, voorlopig zullen we nog wel een jaar ofzo kunnen teren op hardstyle..
als ik trouwes heeeeeeeeeeel negatief ga denken kun je zeggen dat de hele housewereld in nederland z'n langste tijd heeft gehad... als je zo door de jaren heen kijkt zie je toch dat elke 10 jaar er een aardverschuiving plaatsvindt in de muziekwereld.. maargoed, zover ga ik dus nie... we live today, don't we .
kijk ik trouwes naar mezelf dan is het voorlopig gebeurd met feesten.. die mega-events hebben m'n portomonnee echt leeggeplunderd.. ik schat zelfs in dat ik de komende anderhalve maand geen fatsoenlijk feest of discotheek meer van binnen ga zien :| :|
..... zodeju, wat heb ik hier een negatief stukkie neergekalkt zeg...