Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Meer en meer clubs sluiten hun deuren, nieuwe trend?
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by K.nattick

Voor de 'stapper' zie ik vooral voordelen. Discotheken luisteren nog beter naar de wensen van het uitgaanspubliek. Organisatoren van mega events moeten nog beter hun best doen om een kwaliteitsfeest te organiseren. Partypeople worden op hun wenken bediend. Nadeel is misschien dat het idee van een grotere party wordt 'uitgemolken' en dat je daar als 'stapper' snel genoeg van krijgt.

We zien wel, ik zie de toekomst zonnig tegemoet.

en toch denk ik dat nou net die originaliteit uiteindelijk een flink aantal van die feesten de nek gaat kosten...

een goed voorbeeld hiervan is trance energy... de line up is opzich niet eens zo heel verkeerd, maar vergeleken met de vorige is het gewoon prutswerk en stelt het nix voor, om de vergelijking met iets als mysteryland maar helemaal niet aan te halen... kortom, het biedt niets speciaals, en ik hoor nog maar weinig mensen van: VET, ik ga naar trance energy (remember, vorig jaar was het 5 of 6 weken van te voren uitverkocht, nu hebben we dat punt al gehad)... ook zie ik persoonlijk niet nog meer mogelijkheden om bijv. mysteryland NOG meer bijzonder te maken.. wat was er nou niet .. vuurwerk, prachtig terrein, briljante muziek etc etc..

kortom, een knappe organisatie die bezoekers in de toekomst nog ECHT kan verassen.. en je ziet het ook aan andere verkoopcijfers (want waren dance valley, mysteryland, sensation black, impulz enz. enz. nou uiteindelijk wel of niet uitverkocht?)

kortom, ik denk dat we de langste periode van megafeesten gehad hebben.. nouja, voorlopig zullen we nog wel een jaar ofzo kunnen teren op hardstyle..

als ik trouwes heeeeeeeeeeel negatief ga denken kun je zeggen dat de hele housewereld in nederland z'n langste tijd heeft gehad... als je zo door de jaren heen kijkt zie je toch dat elke 10 jaar er een aardverschuiving plaatsvindt in de muziekwereld.. maargoed, zover ga ik dus nie... we live today, don't we .

kijk ik trouwes naar mezelf dan is het voorlopig gebeurd met feesten.. die mega-events hebben m'n portomonnee echt leeggeplunderd.. ik schat zelfs in dat ik de komende anderhalve maand geen fatsoenlijk feest of discotheek meer van binnen ga zien :| :|

..... zodeju, wat heb ik hier een negatief stukkie neergekalkt zeg...

Hard = goed

Old Post Aug-21-2002 22:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Tegenwoordig gaan mensen naar grote feesten om DJ's te zien en te beuQen (?!?

leuk woord he!

maarre.. wanneer ging jij nou op Qlimax draaien zei je?

Old Post Aug-21-2002 23:56  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001
Love

quote:
braaf

Knuffel?

Old Post Aug-22-2002 05:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

Ik vind het jammer dat steeds meer kleine clubs de deuren dicht doen want zelf ga ik liever naar een klein gezellig feest als zoon groot massaal feest. Je ziet bekende wat meer op kleine feesten en de sfeer is er vaak wat gemoedelijker.

Ik ga zelf naar kleine feesten speciaal voor de dj's of om gewoon lekker te stamen met vrienden zonder dat je elkaar kwijt kan raken en de hele nacht nietmeer terug ziet :S

Een ander groot voordeel aan de kleinere feesten vind ik dat het feest niet alleen veel goedkoper is maar de drank ook veel goedkoper is! ik ga zelf dus liever naar meerdere kleine feestjes met 2 goede dj's dan naar 1 groot feest met een vette line-up wat ik toch niet allemaal kan zien want de gene die ik dan wil zien draaien toch weer tegelijk

Ga eens dood!

Old Post Aug-22-2002 08:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by AlFerox

leuk woord he!

maarre.. wanneer ging jij nou op Qlimax draaien zei je?

Ikke niet snappen.. alleen maar omdat ik een paar hardere plaatjes draaide? Ik kan er niets aan doen dat die lui daar gingen hakken, zoveel viel er niet te hakken volgens mij. En als zij er niet waren geweest, en jullie tenminste hadden gedanst , had je heel wat anders te horen gekregen. Had niet voor niets een koffer vol, ik kon alle kanten uit

ZO!

Kom nou maar gewoon 5 oktober, dan zie je dat niets is wat het lijkt

Old Post Aug-22-2002 17:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:

ja in de statenhal was het toch? HQ Xtra large. lekker hardhousen met dave randall JP en Ton Harding. en nu moet Eye-Riz dus ook draaien. nou ben benieuwd hoor

Last edited by basvh on Aug-22-2002 at 20:03

Old Post Aug-22-2002 19:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:

Ikke niet snappen.. alleen maar omdat ik een paar hardere plaatjes draaide? Ik kan er niets aan doen dat die lui daar gingen hakken, zoveel viel er niet te hakken volgens mij. En als zij er niet waren geweest, en jullie tenminste hadden gedanst , had je heel wat anders te horen gekregen. Had niet voor niets een koffer vol, ik kon alle kanten uit

ZO!

*Hap Hap*

haha, ik maak toch maar een grapje johhh. je hoeft je heus niet te gaan verdedigen ofzo hoor!!

en als het aan mij ligt kom ik zeker even langs hoor 5 oktober

Old Post Aug-23-2002 11:07  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

Nee, Bas, DROL!!! NEXUS!!!!

Alferox:
ik ben speciaal voor jou op die kast gaan zitten, en ik kom er voorlopig niet van af, veels te leuk uitzicht hier!

Old Post Aug-23-2002 17:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

"kom van die kast af llaaalalalalaaa ik waarschuw niet meer....kommekommekomme van die kast af"....okee back to topic....

Ik was me der eigenlijk niet van bewust dat er echt veel gaan sluiten.....Marcanti, Scanners, It ennog veul meer.........

Old Post Aug-23-2002 19:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Meer en meer clubs sluiten hun deuren, nieuwe trend?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother track from Behrouz_live@pacha_new_york_6-15-2007 [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGeorg Friedrich Händel - "Sarabande in D Minor" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:12.

Forum Rules: