|
|
|
|
 |
|
 |
 |
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002
|
|
|
Sorry, moet toch ff commenten 
| quote: | Originally posted by Optimus
The Darkman -> die zie je zelden, heb 'm wel 's gezien in de Hemk48e draait vaak zat in NL
Klopt wel, voornamelijk in het zuiden. Meestal de wat kleinere feesten.
Melanie di Tria -> nooit van gehoord beter opletten mien jong, zlefs ik ken dr producties
Ik dus nie 
Bas & Ram -> nieuw op Qlimax maar ik heb hoge verwachtigen NIET nieuw op Qlimax, ze hebben al es op Qlimax gestaan
Vorig jaar zeker? Zal me zijn ontgaan.
DJ Isaac -> volgens mij 1e keer Q-Dance voor hem, goeie producer Q-Base is ook Q-dance hoor...
Weet ik.. Maar daar is ie ook maar 1x geweest (toen heb ik 'm gemist overigens, was op vakantie).
DJ Gizmo -> draait ook zelden op grote feesten, ben benieuwd als je Thunderome, Rave The City, Mysteryland (met hardcore dan) kleine feesten noemt
Da's hardcore geen hardstyle. Voor zover ik weet heeft ie nooit op een groote Q-Dance feest gedraaid.
Sunny D. -> gezien op QlubTempo, komt niet vaak.. hij is er (op Q-dance feesten) vaak zat man, heeft zlefs al een x op Qlimax gedraaid
Zal ook Qlimax vorig jaar geweest zijn, is wel een paar keer in de Hemkade geweest, heb 'm daar ook wel 's gezien.
The Alpha Twins -> 1e keer grote feest? die gasten mixxen wel strak nee, ze hebben al 2x op Qlimax gedraaid
Ook voorgaande edities, die heb ik niet echt actief meegemaakt.
Haze & Abyss (4 hour set) -> nieuw op zo'n feest.. nooit eerder gezien hebben wel vaker op Q-dance feestjes (talent room enzow) gedraaid
Onder talent room versta ik wat anders dan onder mainstage op een party met 10.000+ ppls.
voorts is t wel te verklrane dat zij een "standaard line up" hebben. heb vorig jaar een interview gelezen met de mensen achter Q-ance en zij zeiden dat zij t liefst eigen kweek hebben. Ipv veel dure dj's uit t buitenland halen dus veel eigen mensen die al es eerder hebben gedraaid erbi halen dus.
wel leuke line up... weet nog niet of ik ga |
Is ook wel goedkoper, ze moeten bijv. best wel wat moeite doen om iemand als Zenith DJ vanuit Italië te halen. Er loopt in Italië nog wel meer Hardstyle talent rond maar ja €€€. En dan heb je ook nog 's 't probleem zoals wat er met Kai Tracid op Qlimax 06-04 gebeurde.. Dat ie de voorkeur geeft aan zijn thuisland en vrolijk niet komt opdagen 
Aug-25-2002 15:22
|
|
|
 |
 |
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002
|
|
|
Sep-02-2002 19:54
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:30.
Forum Rules: