Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiesto suger? [Svenska upplagan]
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

to late to turn remixen är en av dom skönaste låtarna jag hört på¨länge faktiskt...

ere nån som kan tipsa om ett bra set med john 00 flemming då...jag har inte hört ett uns av honom faktiskt

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-25-2002 15:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Som du kan läsa ovan Vizay, så är John 00`s set från Global Gathering bra och hans essential mix från ( 11-11-01 ) är ännu bättre imo.

Om du vill ha ngt set eller låtar av honom, så finns jag på ta huben.

Annars skicka ett pm.

Old Post Aug-25-2002 16:01  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jre
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2000

Det går ju i vågor även för de stora "grabbarna"

Jag tyckte tex Pvd hade gjort endel skit spelningar
med skumma låtval..

Sen hörde jag denna!

Paul_van_Dyk_-_Essential_Mix_Love_from_Above_13-07-2002

Helt enormt bra låtval enligt mig...Gillar set med mycke energi i.

/ Jre

Old Post Aug-26-2002 12:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Jre Click here to Send Jre a Private Message Add Jre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

PvD är KUNG! tiesto 2:a. ARGH! MÅSTE HA love_from_above_02!!!!!

Old Post Aug-26-2002 18:56  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

på er låter det som om att jag kommer att ha det rätt bra under PvD den 6e

Old Post Aug-26-2002 18:59 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Jajamensan, det kommer vi att ha!! =)

Old Post Sep-02-2002 09:07  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
webbie
is this LIFE?

Registered: Apr 2001

Tiësto har helt klart utvecklats men det känns som att han fortfarande
har en hel del teknik kvar att lära sig.
Som exempel Impulz-spelningen, bra val av låtar men mixningen är
ju under all kritik. Har för mig han gjorde en spelning för Radio 538
i början av sommaren oxå som verkligen var katastrof.

Det skulle ha varit helt underbart om Tiësto besatt t.ex Armin eller
Ferry's ibland helt otroliga mixningskunskaper för Tiësto lyckas
så ofta med att spela rätt låtar.

För övrigt så får jag nog instämma på Armin, han är min favorit just
nu, han verkar ha helkoll hela tiden och verkar dessutom vara en
jävla trevlig person.

Old Post Sep-16-2002 13:52  Sweden
Click Here to See the Profile for webbie Click here to Send webbie a Private Message Add webbie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beamish
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

kedjan ar ratt lang med min ena rumskompis syrras basta kompis har varit ihop med Van Buuren. han sa till mig att Van Buuren ar en sjukligt trevlig och sympatisk kille

Old Post Sep-16-2002 15:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Beamish Click here to Send Beamish a Private Message Add Beamish to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Beamish
kedjan ar ratt lang med min ena rumskompis syrras basta kompis har varit ihop med Van Buuren. han sa till mig att Van Buuren ar en sjukligt trevlig och sympatisk kille

wow

Då kan jag säga:

Jag snackar med en på nätet som bor tillsammans med en vars systers bästa kompis har varit ihop med van Buuren.

5 steg från van Buuren, vi är i praktiken bästa polare

Old Post Sep-16-2002 16:09 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

tjae jag får väl inte va sämre....jag har en polare vars barndomsvän är asbra polare med Sven Maes (Svenson för er som inte vet) på ICQ

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-16-2002 16:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beamish
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by reveal

wow

Då kan jag säga:

Jag snackar med en på nätet som bor tillsammans med en vars systers bästa kompis har varit ihop med van Buuren.

5 steg från van Buuren, vi är i praktiken bästa polare

lol

Old Post Sep-16-2002 19:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Beamish Click here to Send Beamish a Private Message Add Beamish to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Tiesto börjar bli gammal...
När man blir gammal så tappar man tänderna...

Och utan tänder suger man bättre...

Heh.....

Tiesto e bra...

Armin e grym!

Old Post Sep-16-2002 22:56  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tiesto suger? [Svenska upplagan]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed helping id'ing this old prog. house track [2015] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTrevor Reilly - Down With The Underground [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:13.

Forum Rules: