Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > tiesto @ lowlands en meer.....
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Wat een gelul allemaal zeg van die recensist zeg. We hebben hier te maken met een lul die elke housevorm als gabber beschouwd.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-25-2002 17:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun



Registered: Jun 2001
Location: CapeTown

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat een gelul allemaal zeg van die recensist zeg. We hebben hier te maken met een lul die elke housevorm als gabber beschouwd.


oftewel, een domme BOER, die neit openstaat voor andere muziekstromingen, en die alleen naar z'n HOMPEKLOMPE HARD ROCK luistert..... en dan wel springe met klompe anders hoor je er niet bij




...................



groetjes


___________________
I hate the global warming hoax

Old Post Aug-25-2002 18:47 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by DJ_Siesta


oftewel, een domme BOER, die neit openstaat voor andere muziekstromingen, en die alleen naar z'n HOMPEKLOMPE HARD ROCK luistert..... en dan wel springe met klompe anders hoor je er niet bij




...................



groetjes


En vergeet niet dat ze dan ook nog met bier gaan gooien. Zo zonden van al dat lekkere bier


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-25-2002 19:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ampburner
progressive trancEaddict



Registered: Oct 2000
Location: Holland

LMAO moet je dit is ff lezen (wie zijn blaat en Tijs VerOOST eigenlijk?)

lol @ usernames

quote:

blaat blaat
25-08-2002 ff reclame maken
WWW.TRANCEADDICT.COM!!!!!!!

Tijs Veroost Hoi!
25-08-2002 www.tranceaddict.com/forums bedoel je nerd

Ferdi Korsen mijn mening
25-08-2002 Tiesto is beter dan dat apeboereneukrock

Armand van Bieren wat
25-08-2002 een gelul toch, als je er geen verstand van hebt, laat iemand anders dan maar een recensie schrijven


___________________
...We had that lightswitch installed so you could turn the lights on - and off. NOT SO YOU COULD HAVE LIGHTSWITCH RAVES! now let's go break open that glowstick and poor it into homestarrunner's mountain dew! I heared they have to pump your stomach when you drink that stuff...

Old Post Aug-25-2002 20:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for ampburner Click here to Send ampburner a Private Message Add ampburner to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

Old Post Aug-25-2002 21:03 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC



Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands

Kheb ook maar ff daaro gepost


Greetz,
Glaniskanis


___________________
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG
My New Mix! A Plausible Landscape [2012]

Old Post Aug-25-2002 21:37 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Arnhem

Foei!!! Boefjes.....

Met vriendelijke groet.

Old Post Aug-26-2002 09:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Ik heb ook nog effe gepost, mwhaha en dan die report van Speedy J...heeft die gast het over loudbox...maaruh, volgens mij wete hij niet dat er 200 loops op staan


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Aug-26-2002 11:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL

trieste recensie zeg, maareh waar maken jullie je in godsnaam druk om?
je zit daar wel op het lowlandsforum, wat interesseert mij nou wat die lui goed of slecht vinden, je weet toch al bij voorbaat dat ze weinig verstand van zaken hebben qua trance. daarom hebben ze toch vrijwel gelijk een vooroordeel. en daarom ga ik me echt niet in die discussie mengen, laat die lui maar lekker kletsen in en over hun eigen scene! ik weet wel beter!

Old Post Aug-26-2002 12:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by DJ Bazz
trieste recensie zeg, maareh waar maken jullie je in godsnaam druk om?
je zit daar wel op het lowlandsforum, wat interesseert mij nou wat die lui goed of slecht vinden, je weet toch al bij voorbaat dat ze weinig verstand van zaken hebben qua trance. daarom hebben ze toch vrijwel gelijk een vooroordeel. en daarom ga ik me echt niet in die discussie mengen, laat die lui maar lekker kletsen in en over hun eigen scene! ik weet wel beter!


Denk niet dat we ons er druk over maken......


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Aug-26-2002 13:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D



Registered: Apr 2002
Location: Rotterdam/Wageningen

tja, wat zal ik ervan zeggen...trieste recencisten blijven er altijd...maar die set was de een na beste die ik dit jaar van tiesto heb gehoord, en meer daarover in het partyreport, die ik zo ga maken..


___________________
I suck at making a sig...

Old Post Aug-26-2002 14:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Nederland, E'de

Een reportje en wat foto's van dit jaar

A campingflight to Lowlands paradise 2002,

Dit is voor mij de 4de keer dat ik naar dit festival ben geweest en het is echt de moeite waard! Geweldig sfeertje en leuke muziek en zelf ook nog een leuk stukje cabaret en film.
Alleen voor de goede sfeer zou ik er eigenlijk al wel heen gaan, je zit met 60,000 mensen op elkaar gepakt voor 4 dagen en ik heb geen vechtpartijen gezien, iedereen is super relaxt, echt top!

Dit jaar begon wel wat minder op donderdag, we waren om een uur of 9 weggereden en moesten eerst nog ergens tent ophalen en waren rond half 1 bij het terrein, we wisten ook niet zeker of je in de nacht het terrein nog wel op kon, dit was voor mij nl de eerste keer dat ik donderdag al ging, maar toen we aan kwamen rijden zagen we al wel dat eigenlijk iedereen al op donderdag er stond,uurtje moeten wachten en de eerste 5 campings stonden al redelijk vol en we kwamen in het midden van camping 6 uit, was best wel een eind lopen naar het festival terrein.

Vrijdag, eerst nog even boodschappen doen en wat eten in Elburg, waarna we wat gingen drinken en klaar maken voor Dolf Jansen in de juliet tent dat is vrij klein rond circus tentje waar niet zo gek veel mensen in kunnen, er stond al een dikke rij voor en bijna iedereen die er dan al in zit blijft er meestal ook wel zitten, daar hebben we dus niet op gewacht en zijn doorgelopen naar Darren Emerson. Eenmaal in de bravo tent aangekomen bleek er al lekker gedraaid werd, op het programma stond nu Darren Emerson,Timo Maas,Tiesto,Q-lock.
Ja dit weekend begon goed eerst heerlijke beats van Emmerson, Maas was ook geweldig lekker, ik kan me niet alles meer herinneren, maar weet nog wel dat ik tijdens deze 2 dj’s niet stil heb gestaan,heerlijk.Daarna Tiesto, we hebben hem ook niet echt de kans gegeven maar na het eerste plaatje hebben we maar besloten om nog even rond te gaan kijken, na een half uurtje weer teruggekomen en ik was redelijk verbaasd over wat ik hoorde, maar dit klonk toch wel erg lekker.

Zaterdag, het begon ernstig slecht wat een k*tweer overal een dikke laag modder, echt balen maargoed je doet er verder weinig aan dus gewoon doorfeesten.Eerst naar De vliegende panters waar natuurlijk ook al weer een rij stond, we zijn met heel veel mazzel en een uurtje wachten toch naar binnen gegaan ze hadden vanwege de drukte alle stoelen op de vloer weggehaald om zo meer mensen naar binnen te kunnen laten.Het optreden was leuk, het was een mixje van stukjes uit de nieuwe show, en “natuurlijk” nog de kassameisje die ook nog bij kwamen dansen(en uit de kleren gingen) Ik vond alleen de liedjes slecht te verstaan.Na de vliegende panters kwam Dolf Jansen, ik had hem al eerder op Lowland gezien maar toen was hij daar nog als duo met Lebbis, toen vond ik hem een stuk beter, hij was nu vrij voorspelbaar toch nog wel de moeite waard ik was ook al blij dat we droog zaten, de regen kwam nu met bakken uit de lucht, en dan zit Dolf maar geintjes te maken, als hij ons was moesten we maar de rest van de avond in de foxtrot blijven(word je ook niet vrolijker van), Echt no way dat ik daar zou blijven, op het programma stond Ome Cor presenteerd: The absolutely worst of Lowlands m.o.a. ,Hepie, Leidse Joop ,Rotterdamse Ko, en niet te vergeten the king of all loossers Eric Dikkeb. Na Dolf dus toch maar de regen in gegaan kwamen er toen achter dat alle tenten erg vol zaten en we hebben besloten om even te gaan eten bij de tent(en natuurlijk de nodige drank te nuttigen) De regen was eindelijk voorbij, het feest kon weer beginnen, op naar Zuco 103, wat is dat een heerlijk bandje, ik heb alleen het laatste deel van het optreden gezien, was echt jammer het was erg lekker ik noem het maar lounge. Na Zuco naar de India gegaan, waar we echt de benen onder ons lijf vandaan hebben gesprongen op de beats van Lemmon 8, hierna kwam Laidback luke, daarna Richard, dus ik ben die tent de hele nacht niet meer uit geweest en strompelde er om een uur of 5 moe maar voldaan uit, nog even naar het 24uurs café waar de sfeer er ook nog goed inzat.

Zondag, Dit leek er al meer op, lekker weer en een leuk programma voor de boeg nouwja...aan het begin van de dag was er niet zo veel te doen en zijn dan ook pas laat in de middag naar het terrein gegaan beetje rond gekeken en op naar Speedy J aiaiaiii da’s pas lekker! Ik ging dan ook met veel pijn in mijn hart weg, ik “moest” naar Underworld dit was echt goed. ik heb nog nooit een menigte zo geweldig uit z’n pan zien gaan, iedereen aan het dansen. Was zeker een van de hoogtepunten van Lowlands dit jaar.Hierna nog stukje van Layo&Bushwacka gezien (niet helemaal mijn ding) Benny Rodrigues had ik wel hoge verwachtingen van maar maakte ze toch niet helemaal waar voor mij (kan ook aan mij hebben gelegen, was al redelijk moe) nog een beetje rongestapt nog stukje Umek meegepakt dit was erg lekker en ik kon mijn benen nog 1 keer in beweging krijgen, nu was ik echt op!
Maandag morgen vroeg vertrokken, auto uit dikke modderpoel moeten duwen maar hadden wel meer mensen last van trekkers reden af en aan.
Al met al een zeer vermoeiend maar erg leuk weekeind.

hier nog wat foto's, ze zijn met een heel klein toestelletje gemaakt die je in je schoen kon verstoppen bleek achteraf niet echt nodig er liepen best veel mensen met camera.





ben ik


rechts staat mijn broer





Er waren ook culinaire hoogstantjes te krijgen, zoals hier spinazie met coccos soep (hij vond het best lekker)



viezzz


Old Post Aug-26-2002 14:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > tiesto @ lowlands en meer.....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI don' t understand... [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAirwave - People Just Don't Care [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:28.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!