Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > GRYMT drag på långholmen
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

okilidokili mind...när drar du dit? (tid alltså)

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-01-2002 22:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Jag kommer nog vara där ganska tidigt med brorsan. Runt 2, 3 kanske...men sen brukar vi dra och äta och köpa lampolja och komma tillbaka vid 20.00 typ... Så dom som vill festa kan juh komma vi 20.00 och vill man chilla så kan man komma redan 12.00

Old Post Sep-02-2002 08:51 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnD
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

verkar soft! Jag och några kompisar kommer nog. Aldrig vart vid långholmen så vi får använda din vägbeskrivning mind .

Old Post Sep-02-2002 14:58  Sweden
Click Here to See the Profile for AnD Click here to Send AnD a Private Message Add AnD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Thumbs up

Sjyyyyst Tycker att ni som ska komma får ta och ladda upp ett kort så man känner igen folk sen...

ja så kan det gå

Last edited by mindshooter on Sep-02-2002 at 18:37

Old Post Sep-02-2002 18:31 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

du e så söt mind (eller inte)

ne nu ska jag int eva taskig hära

aja ...har la nån sajfad bild av mej själv här nånstans *leta*

hmmm...ska se här

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-02-2002 18:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnD
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

hmm.. sista gången på lördag eller? kan inte komma på lördag..
kräftskiva

Old Post Sep-03-2002 11:29  Sweden
Click Here to See the Profile for AnD Click here to Send AnD a Private Message Add AnD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by AnD
hmm.. sista gången på lördag eller? kan inte komma på lördag..
kräftskiva

Dom kommer köra så länge dom får inte tillräckligt med bidrag och väder tillåter det...men det är nog en av dom sista gångerna iaf...

Du är den andra personen som inte kan komma p.g.a kräftskiva

Old Post Sep-03-2002 13:16 
mindshooter
Neverchanging avatar

Lite ändringar...jag kommer inte komma dit förrän trunt 7-8 eller nåt..så ni veeet.

O här e en bild från själva stället när vi tränade Det är jag som står med 2 blå bollar och så brorsan med sina stavar till höger och hans polare som står närmast. Nu kan ni inte missa oss om ni nu kommer

Last edited by mindshooter on Sep-04-2002 at 20:44

Old Post Sep-04-2002 05:20 
Vizay
immiNspired

jag kommer inte dimpa in förens nån gång runt kvällen jag heller.....kommer nämligen sitta på lan i fryshuset så jag får se hur mycke jag kan slita mig

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-05-2002 07:53  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Vizay
jag kommer inte dimpa in förens nån gång runt kvällen jag heller.....kommer nämligen sitta på lan i fryshuset så jag får se hur mycke jag kan slita mig

Hoppas att du kommer iaf...kom inte senare än 9

Old Post Sep-05-2002 12:22 
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Halloj haloj... efter ett långt sommar uppehåll om man säger så är Steve tebaxx.... Har haft en helt underbar sommar kan jag meddela...
Kolla min utlands resa på min hemsida..

Men tebaxx till topic här... Jag tar bilen å glider förbi en snabbis om bara en liten stund. Ska vidare ut sen på krogen med polare...
Så nu tar jag mig från Långtbortistan där jag bor till Långholmen...

C-ya / Steve

Old Post Sep-07-2002 17:46  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Va där en snabbis idag vid 8:a tiden... sen va ja tvungen å dra till grönan.
Men de verkade as soft!!! bra stämmning å grejer!

Kommer de va nästa vecka oxo? för då kan ja stanna längre

Btw, såg inte dej där Mind , letade efter dej, tänkte bara säga hej du vet

LateRZ!

Old Post Sep-07-2002 23:09  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > GRYMT drag på långholmen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackGood track needs id! [2007] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBinary Finary - "1998" (Paul van Dyk Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:33.

Forum Rules: