Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
אני מת ללכת אבל יש עכשיו 39 התרעות על פיגועים... ומצעד האהבה זה אחוש הזדמנות לעשות פיגוע
___________________
Aug-27-2002 19:28
Narcotic Mind
Psychaholic
Registered: May 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
בכל מקרה כדי להתחיל לארגן את זה אם אתם רוצים שזה באמת ילך
לדעתי הכי כדי להפגש במגדל האופרה ומשם ללכת אחורה
כי זה מקום מרכזי ולאף אחד לא יהיה בעיה למצוא אותו ובמקומות אחרים כולם יאבדו את כולם
Aug-27-2002 20:08
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
בכל מקרה כדי להתחיל לארגן את זה אם אתם רוצים שזה באמת ילך
לדעתי הכי כדי להפגש במגדל האופרה ומשם ללכת אחורה
כי זה מקום מרכזי ולאף אחד לא יהיה בעיה למצוא אותו ובמקומות אחרים כולם יאבדו את כולם
agreed
מה שכן חובה שמישהו יביא מצלמה דיגיטלית
CAN'T WAIT TO OPEN A THREAD AT CHILL OUT
ILTA FOLKS AT LOVE PARADE
___________________
Never again.
Aug-27-2002 20:31
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by eXeTik
אני מת ללכת אבל יש עכשיו 39 התרעות על פיגועים... ומצעד האהבה זה אחוש הזדמנות לעשות פיגוע
צודק וזה באמת בעיה, אני לא מבים איך זה לא מדאיג פה אף אחד...
אבל בכל זאת אני תל-אביבי למי שלא יודע , וממש לא נראה לי שיש מצב שאני מפספס את זה, למרות שיום חמישי בערב אני כנראה הולך ללילינבאום ליומהולדת של שתי ידידות שלי...
נראה כבר
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Aug-27-2002 20:39
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
אם נפגשים באופרה באיזה שעה נפגשים???
ו...
הסניף של בן&ג'ריס באופרה זה איפה שאני עובד, מי שיהיה נחמד יקבל גלידה חינם!!!
Aug-27-2002 22:13
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
עזוב אותך מצעד האהבה ..
מתי אתה שם ?!
קרם עוגיות רולזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
___________________
Never again.
Aug-27-2002 22:15
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
quote:
Originally posted by DjChook
עזוב אותך מצעד האהבה ..
מתי אתה שם ?!
קרם עוגיות רולזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
חחחחחחחחח
אני רואה אתה מבין בגלידות
Aug-27-2002 23:17
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
אוווווףףףף.... גם אני רוצה!!
Aug-28-2002 00:35
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
טוב סופית שאני לא יהיה השנה איזה ביאוססס
אני עובד ואחרי זה אני הולך לאישתי לעתיד כי זה היום היחיד שיש לי פנוי ובערב אני גם עובד ככה שאני לא יכול ליראות אותהההה ביאוססס
חפיף תספרו לי איך היה
מממ בכל אופן בקרוב תיתכוננו למסיבה שלי שאני יסגור בה 18
כולםםםם מוזמנים פרטים בהמשך
___________________
Aug-28-2002 07:28
divx-master
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: ramat gan
שיבולת שועל
quote:
Originally posted by eXeTik
אני מת ללכת אבל יש עכשיו 39 התרעות על פיגועים... ומצעד האהבה זה אחוש הזדמנות לעשות פיגוע
כוסס אמא של כל הערבים אני ששם עליהם זייןן
ככככככככככככככככזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזההההההההההההה גדול
אני בחייםם לא יפסיד את המצעד !!!!
יום חמישי מתחילות ב - 10 בלילה מסיבות חוף ...
יום שישי המצעד עצמו מתחיל ב - 1 בצהרים כשכל המשאיות נוסעות ובסוף מתחברות בגאן צארלס למסיבה אחת בבתת זונה !!!
ויום שבת גם יש מסיבות בכל חוף וחוף
אנשים לא משנה מה אל תפסידו !!!
יום שישי זה גם היומהולדת שלי ככה שאין מצצבב שאני אל שם !!!!