zoals natuurlijk de bedoeling was is eigenlijk geen enkele mogelijkheid van deze poll positief voor de mensen buiten de randstad.. vandaar dat welke keuze je ook maakt je altijd een nadelige keuze maakt voor de buiten-randstadters.. dit zorgt natuurlijk voor de nodige lol bij de mensen die het wél eens zijn met de stelling.. dus spreek het van zichzelf dat ik niet heb gevote in deze waarachtig achterlijke poll..
//deze reply klinkt best wel slim he? met die dure zinsopbouw.. en dat voor iemand die niet eens in de randstad woont..
neen hoor, Ik ben slechts het levende bewijs van de waarheid achter deze poll..
Aug-28-2002 16:54
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
pffff waardeloos dit, Brabant rulezz
Aug-28-2002 17:10
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Ech nie waardeloos! Zo komen we er tenminste achter of de meesten uit de randstad komen of van erbuiten
GreetZ, DC
Aug-28-2002 17:12
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Aug-28-2002 17:39
Odyne
Flipper01 Addict
Registered: Aug 2002
heey hier sta ik nie bij!! (jaja, Flipper, ik weet t ) Anywho.. ik woon vlakbij Flipper01, Velp en mr.marcello, Arnhem, namelijk in een schattig stadje genaamd Huissen..
Aug-28-2002 17:41
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
meer uitleg volgt...
misschien
Aug-28-2002 17:45
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Magrec is stiekum een psychisch onderzoek aan het houden....het gaat hier om de mentaliteit en de karaktereigenschappen van de personen die hier posten.....ik ben der van overtuigt dat de mensen die in Vaassen en omstreken verblijven echt de uber-domste zijn