|
Moeheid alom, ik ben net pas terug van Introductieweek
Ik kwam zondag drie uur 's nachts thuis van lowlands (auto hoefde niet gesleept te worden gelukkig) en ik ging er half zeven weer uit om leiding te geven op de introductieweek. Heb daar weer vrolijk doorgebeest, Erick E kwam nog draaien en ja met 600 eerstejaars studenten amuseer je je wel 
Bram echt toffe foto's weer!
Ik had je nog gezien bij tiesto toen je idd die platenkoffer neerzette maar ik hield het toen snel voor gezien bij Tijsje want aan mijn kant was het echt veeeeeel te druk. Darren Emerson zette echt een meesterset neer en Timo Maas maakte me ook helemaal gek dus ik had wel weer genoeg gehad voor die avond op dat moment.
Die gast van dat bord: Yahel - Voyage bleek gewoon eerstejaars te zijn in mijn mentorgroep, ook weer zoiets toevalligs - wel gelachen met hem - hij zei idd dat hij met iemand had gepraat en dat hij daardoor wist dat Tiesto yahel niet bij zich had - hij was er nog steeds pissd om 
Underworld was absoluut meesterlijk! Ik was bij Within Temptation al naar voren gegaan zodat ik in het voorste vak zou komen bij Underworld. Veel drinken mee want je moet dan nog anderhalf uur wachten en als je weggaat is je plek weg. Het wachten waard, en wat een topsfeer! Dat publiek werd echt helemaak gek, including me
Blijkt dus dat Snuggle ook daar weer helemaal niet ver van me af stond, ******defuck niet gesproken helaas volgende keer beter.