|
| quote: | Originally posted by MennoB
Doe ik nou iets verkeerd???
Ik heb mijn draaitafel geprobeerd aftestellen, maar het lukt steeds niet. Als ik hem in balans breng, zet ik de schaalverdeling op 0. Dan stel ik hem af, door een plaatje van 2,5 gr. er op te leggen, op 2,5 gram. Als ik dan ga draaien en zet de naald in het midden van de plaat, loopt hij er in eens van af . Als ik hem dan wat zwaarder zet doet hij dat weer niet, maar dan zet ik hem aan het begin van de plaat, om het begin te zoeken, maar dan loopt hij er daar van af. Dus zet ik hem nog zwaarder zodat hij dat ook niet doet. dan klan ik draaien, maar dan krijg ik weer zo'n sliertje vinyl bij mijn naald, dus mijn vraag is: Doe ik iets fout, of ligt dat gewoon aan de plaat (Katana - Fancy Fair), dus dat niet elke plaat dat probleem heeft?????????????????? En dat met die skating snap ik al helemaal niets van ( ik ben maar een beginnende dj ) |
KOOP ANDERE NAALDEN!!!! want als je een sliertje vinyl aan je naald heb hangen ben je gigantisch je platen aan het verkrachten!!!
Ookal heb je hem op zijn zwaarst dan komt zo'n sliertje normaal gesproken niet voor...