|
Voor de liefhebbers.
Voor de mensen die na Trance Energy nog niet genoeg hebben gefeest, organiseert The Q op zondagochtend 22 september een afterparty. Deze draagt de toepasselijke naam 'AFTERWARDS'. Dit is de eerste afterparty die The Q organiseert en het beloofd meteen een hele sensationele te worden. De line up mag er wezen. Zo zal om 6 uur dj Quintin het spits afbijten. Quintin is resident dj van The Q en staat bekend om zijn uplifting groove-tribal sound. Dit samen met zijn technische bekwaamheid zorgt er voor dat zijn populariteit sterk toeneemt, we gaan van deze jonge talentvolle dj nog veel horen. Om 7 uur is het de beurt aan dj Astrid, zij is resident dj bij Kremlin en heeft tevens op grote indoor evenementen gestaan waaronder Trance Energy, Qontact en Impulz en vele andere. Astrid kenmerkt zich altijd weer door haar enthousiasme en energieke trance. Dj Zagros, eveneens resident dj van The Q en o.a. bekend van the Powerzone, zal Afterwards samen met Quintin op toepasselijke wijze afsluiten. Zagros kenmerkt zich d.m.v. zijn up-tempo sound. Deze 3 dj's zullen worden ondersteunt door de vocale begeleiding van MC Tomster. The Q heeft een speciale ' breakfast lounge ' ingericht waar o.a. koffie, thee en broodjes gehaald kunnen worden. Er zijn tevens verschillende live acts zoals; candy girls, dansers en indrukwekkende videobeelden door VJ Johan. Kaarten zijn vanaf heden in de voorverkoop verkrijgbaar voor € 8,- en aan de deur € 10,-. Tegen inlevering van (een deel van) het Trance Energy ticket is de entree € 8,-.
" Be there, you will not regret it afterwards...
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
|