Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > THUNDERDOME Line-up 12 October 2002 OMFG I DIE
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
PCP2017
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Amsterdam

Ha had de line up nog niet gezien maar die is wel erg pretty fockin' kewl!
Alle helden van toen!
Denk dat ik ook maar eens flink een eindje ga hakken....en wie weet graaf ik me Aus ook op, for the good old times.
Acardipane komt,de Horrorist,Buzzy,Pavo,het hele DreamTeam,Leviathan, damn i'm going.......

Old Post Sep-06-2002 23:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for PCP2017 Click here to Send PCP2017 a Private Message Add PCP2017 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

quote:
Wie de neuk is dat dan weer dan btw?????


Leviathan = Tellerian = Cenobite

HELLRAISER!!!

Old Post Sep-07-2002 01:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
X4216354
trancEaddict in JAIL



Registered: Mar 2001
Location:
Drunk

OMFG!

I am the one of the last active Holland-Hardcore-Fans here in Hamburg (ok I'm not shure about that..)... and I thought this Thunderdome will be a "fucking-newstyle-boring-slow-shit"-Party... but WTF!!! This is the best stuff I've ever heard. All the good DJ's!

I wanted to go to Amsterdam for shopping this weekend... but I missed it and now I am listening to ID-T Radio and I hate my decision not to go there and sitting in front of my computer and listen to the sets with my headphones...

WTF! Leviathan is awesome, I know all the DJs and I know most of the tracks and it makes me crying that I am not there.

If I would be there... I think I would now stay in a hospital because I cant stop to dance... so many good old tracks... no breaks aaahhhhh!!!

I am recording the complete broadcast of ID-T Radio. I will put it to my FTP Sunday evening... if someone is interested in please let me know (PM).

So my last words:


FUCK ALL, I missed the best party of this Millenium!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yours GabbaRulez

Old Post Oct-13-2002 02:23 
Click Here to See the Profile for X4216354 Click here to Send X4216354 a Private Message Add X4216354 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

ben net terug van het stappen en zit nou thunderdome te luisteren via id-t radio. kan dus alleen over de muziek oordelen en moet zeggen dat ik blij ben dat ik niet gegaan ben. tis gewoon helemaal mijn styl niet meer. ik zou het zker geen hele avond volhouden. maar ik denk als je een echte hardcore fan bent dan is het gewoon vette muziek het is helaas neit meer aan mij besteed


___________________

Old Post Oct-13-2002 03:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Ik heb Thunderdome overleefd en ik moet zeggen dat het echt een heel goed feest was. Ten eerste was de 1998-2002 zaal ontzettend mooi ingericht met 2 Thunderdome logo's die in de fik konden worden gezet, 6 lasers rondom en enorme wanden met licht.

In de 1992-1997 zaal was alles simpel gehouden maar het geluid stond daar snoeihard.

Beste momenten:

-Iedereen die meeschreeuwt "die bass moet je niet horen, DIE MOET JE VOELEN!"
-Ghizmo en Darkraver samen aan het draaien
-Enorme lawinepijlen afgestoken in de 1998-2002 zaal. Dat geluid en de drukgolven gingen door berg en been
-DJ X-ess draaide Hellraiser style. Keihard!
-Leviathan. Geluid op volle sterkte en twee enorme robots of het podium. Natuurlijk werd er weer een fakkel aangestoken

Memorable nacht!

Old Post Oct-13-2002 14:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-TAIS-
Underground Attack!



Registered: Oct 2000
Location: Tha ClUB

Wat een vet feest! Toppers van de avond waren wel Gizmo & Darkraver (echt te goed!), Rob & MC Joe en Catscan! Supersfeer ook daar, niets geen ongeregeldheden gezien. Superhard geluid in die oude zaal (waar ik het meeste was), je voelde gewoon alles trillen. HMH style zeg maar

Vond het echt een mooi feest! Echt heel veel klassiekers gehoord, zeker de helft van de nummers in de oude zaal herkende ik!

Old Post Oct-13-2002 18:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for -TAIS- Click here to Send -TAIS- a Private Message Visit -TAIS-'s homepage! Add -TAIS- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

Ik heb die nieuwste Thunderdome CD ook maar eens gechecked en ik vind het 10x niks. Alleen maar bam boem bam.. als het maar snel en hard is, dan is het goed lijkt het... Waar zijn die originele tunez gebleven waar een beetje melodie in zit of vette samples. Marshall Masters - E-day is een van de weinigen die ik wel goed vind.

En als je dan Tony Salmonelli - Hey! (DJ The Viper & mad-E-f Remix) vergelijkt met het origineel.. wat een verschil zeg!

Maar die 1992-1997 zaal zal zeker wel erg vet zijn geweest.. die sets moet ik ook maar eens bemachtigen

Old Post Oct-13-2002 19:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac



Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK

Zeker wel naar m'n zin gehad, echt een vet feest, maar toch een paar opmerkingen

* Top-optredens:
Delerium (goeie opening jammer dat er zo weinig mensen stonden)
G-Town Madness
DJ Rob & MC Joe
Leviathan (die robot-pakken waren vet 8-))
Stunned Guys

* Dat vuurwerk allemachtig, ik was toen net aan het chillen bij een nooduitgang. Gelukkig dat ik toen niet in de zaal stond, zelfs daar schrok ik me de tering.

* 1 deur voor 15.000 mensen (net als bij Innercity 2001).
Sorry maar ik vind het krap :{

* Dit was voor mij m'n eerste hardcorefeest en als ik het qua sfeer vergelijk met een hardstyle feest vind ik het toch minder gezellig. Het is iets ruiger. Oké er zijn wel mensen die effe een praatje maken enzo, maar ook veel mensen die helemaal van de wereld zijn. Zal ff een voorbeeldje geven: Ik stond ergens te hakkuh en tsja dan gebruik je je ellebogen nou eenmaal. Loopt er zo'n meid met een biertje die niet helemaal recht meer liep dus liep ze met dat biertje tegen me aan. Ik zeg nog sorry pleurt ze het biertje in m'n gezicht. Wat een kuth%^r
dat vind ik dus echt geen actie.

* Wat ook opvalt is dat er in verhouding veel minder gedanst/bewogen wordt dan
bij andere feesten. Mensen staan veel langer stil (zal ook te maken hebben met
het tempo van de muziek). En als ik zo om me heen keek zag ik dat bijzonder veel
mensen het échte hakkûh verleerd waren, of nooit hebben gekund.
Er werd ontzettend veel gestampt op de trance/hardstyle manier, of ze gingen
gewoon springen. Je kon aan de manier van hakken zo zien wie de echte die-hards
waren.

* Het geluidsniveau in de oldschool zaal was op het einde véél te hard. Leviathan
heeft gewoon zelf aan de master zitten rommelen volgens mij. Er zijn bij de
gemeente Amsterdam ook 20 klachten binnen gekomen over mensen die niet konden
slapen van de herrie

Het komt er op neer dat ik het leuk vond eens een hardcore feest te hebben meegemaakt, maar ze zullen waarschijnlijk nooit meer in een dergelijke vorm
worden uitgevoerd. (Qua terugblik op vroeger). Dus mijn behoefte is voorlopig voorzien.. ik ga weer aan de hardstyle; is toch iets minder pijnlijk aan de oren.
Tenzij er natuurlijk nog een keer zo'n anniversary gegeven zou gaan worden.


___________________
GHF Community - for all your EDM needs!

Old Post Oct-14-2002 17:22  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

quote:
het échte hakkûh verleerd waren


Het was weer effe wennen maar na een uurtje was het gevoel weer helemaal terug. Het is net fietsen, dat lukt ook na 10 jaar nog.

quote:
Leviathan


Leviathan zat achter zijn drumcomputer/cd-rom dus die was niet afhankelijk van de limiet bij de draaitafels. Daarbij is Cenobite shit altijd lekker hard. Michiel Klaasen is de man

Deed we weer verlangen naar de oude Hellraisers

Old Post Oct-14-2002 17:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joost008
...Walking on Clouds...



Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands

JAAAHHH,
Dit was echt een superfeest,
Die knallen van dat vuurwerk gingen echt lekker hard de eerste keer toen ik het nie verwachtte schrok ik me echt de pleuris

G-Town Madness, the Stunned Guys, Buzz Fuzz & a Tribute to 3 Steps Ahead waren voor mij de momenten van de avond gewoon echt de oldstyle hardcore, dat nieuwe is voor mij net ietsie te lomp.
Daarom vonk Dana en Catscan en dergelijke ook niks.

En idd in de oldschool zaal op het laatst stond het echt lomp hard jah, met Buzz Fuzz had ik op het laatst echt zo iets van dit gaat me TE hard het deed ook gewoon pijn aan de trommelvliezen dus zijn we daar toen maar weggegaan..

Maar het was echt supermooi om es een keer een hardcore feest, ik denk niet dat ik er weer heen zou gaan maar toch heel gaaf om een keer mee te maken...
De aankleding was ook heel mooi gemaakt weer met die logo's in de newstyle zaal en met die vlammen er soms doorheen.


___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post Oct-14-2002 20:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac



Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK

quote:
Originally posted by Joost008
JAAAHHH,
Dit was echt een superfeest,
Die knallen van dat vuurwerk gingen echt lekker hard de eerste keer toen ik het nie verwachtte schrok ik me echt de pleuris

G-Town Madness, the Stunned Guys, Buzz Fuzz & a Tribute to 3 Steps Ahead waren voor mij de momenten van de avond gewoon echt de oldstyle hardcore, dat nieuwe is voor mij net ietsie te lomp.
Daarom vonk Dana en Catscan en dergelijke ook niks.

En idd in de oldschool zaal op het laatst stond het echt lomp hard jah, met Buzz Fuzz had ik op het laatst echt zo iets van dit gaat me TE hard het deed ook gewoon pijn aan de trommelvliezen dus zijn we daar toen maar weggegaan..

Maar het was echt supermooi om es een keer een hardcore feest, ik denk niet dat ik er weer heen zou gaan maar toch heel gaaf om een keer mee te maken...
De aankleding was ook heel mooi gemaakt weer met die logo's in de newstyle zaal en met die vlammen er soms doorheen.


Ik ben het helemaal met je eens!
Volgens mij hou jij precies van dezelfde periode gabber als ik ! (vanaf 1995 tot 1999 ongeveer). Daarna vind ik het bagger en daarvoor vind ik het niet veel soeps, hou niet zo van HouseQlassics..


___________________
GHF Community - for all your EDM needs!

Old Post Oct-14-2002 21:12  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL

quote:
Originally posted by Joost008

G-Town Madness


dit zijn Pronti & Kalmani, moest het ff opmerken omdat de meeste mensen dat wel niet zullen weten!

Old Post Oct-15-2002 20:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > THUNDERDOME Line-up 12 October 2002 OMFG I DIE
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha track from videos @ www.venue-athens.com [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSteve Thomas - Millenium [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:03.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!