Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
uuh heb tijdens de vakantie min of meer een hanenkam gedaan.. en tijdens innercity was mijn haar wit, toen ik de fotos zag besefte ik dat dat er iig niet uit zag..
ik heb iig nog nix met mijn haar uitgehaald. Alleen een keertje kaal omdat het kammetje van de tonduese eraf schoot
mijn kameraad daarintegen had toen we op vakantie gingen 6 verschillende kleurtjes in zijn haren. boven op zijn hoofd strepen en aan de zijkanten en achterkant blokken.
Het zag er niet uit maar het was wel makkelijk om met zo'n figuur een taxi te krijgen. Iedereen kende hem aan zijn hoofd dus hadden we gelijk een taxi
je ziet vaak hanekammen idd de laatste tijd, maar ik was wel gewoon kaal aan de zijkanten, maar iets van 6 cm hoog, me haar is eehh... wás niet langer dan dat... maar nu gaat t weer groeien. ik kom net weer thuis, en me moeder schrok zich echt de tering, whehe..
foto gaat ff niet lukken, maar ik denk in de loop van volgende week misschien, ik heb geen scanner nl... ik doe me best!!
Greetz
Sep-06-2002 18:33
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
heb het nu helemaal geblondeerd, voor mij al redelijk apart, veel verder zal ik ook niet gaan, misschien een keer kaal, of heel misschien een keertje groen of blauw ofzoiets, maar iig geen hanekam!