kheb voor optie 3 gekozen. Het gaat de hele wereld aan en aangezien de VN een aardig deel van de wereld bestrijkt. Het moet niet zo zijn dat amerika kan doen en laten wat ze willen, want strax hebben wij in europa of nederland een keer ruzie met amerika en dan zie ik ons kikkerlandje niet veel doen...
duz...eerst overleg, maar dan een mini-atoombom ontwikkelen en dan flink die irakezen bombarderen
Sep-09-2002 15:33
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Waar ik bang voor ben is dat als amerika aanvalt dat irak dan wapens gaat gebruiken die niet zo fijn zijn (chemisch,biologisch of kernwapens)
Maar ik kies voor optie 3.
Sep-09-2002 17:03
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
De wereld is gewoon vertieft.simpel zat.....al dat gekut van die landen "ja ik ben de machtigste en ik ga je slopen"...blablabla, allemaal heel erg allemaal van de twin towers en die dooie maar het gezeik gaat gewoon lekker door, overal trouwens, behalve in Europa dan.....gelukkig.
Sep-09-2002 17:09
hamburgerboefje
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2001
Weet je wat ik me nou afvraag? Stel nou eens he...als op 11 september vorig jaar die aanslagen werden gepleegt door een stel Nederlanders, wat dan?? Zouden wij dan ook helemaal plat worden gegooid met duizenden bommen enzo...
Sep-09-2002 21:25
Rinus
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Weet je wat ik me nou afvraag? Stel nou eens he...als op 11 september vorig jaar die aanslagen werden gepleegt door een stel Nederlanders, wat dan?? Zouden wij dan ook helemaal plat worden gegooid met duizenden bommen enzo...
Wat heeft dat met het bombarderen van Irak te maken?? Zie de link effe niet.
Sep-09-2002 21:31
hamburgerboefje
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2001
klopt ik dwaalde een beetje van het onderwerp af, maar Bush wil nu weer effe wat amerikaanse zieltjes redden en dat precies een jaar later, vandaar dat mijn link dus een beetje naar de 11de ging