|
|
|
|
 |
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002
|
|
|
Sep-10-2002 11:03
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Spinnin Jack
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002
|
|
|
GVD, klere school!!!!
Ik ben al bijna klaar met m'n MBO+ opleiding(2 jarige opleiding), das werkend leren zeg maar, 1dag naar school 4 dagen werken.
Ik ben al voor alle theorie geslaagd behalve voor duits, daar moet ik nog een 3,9 voor een herkansing halen en dan ben ik voor al m'n theorie geslaagd. Dat en een paar opdrachtjes die ik nog moet inleveren en ik kan m'n mbo-diploma afhalen.
Vorige schooljaar was er een mis-communicatie over een het tijdstip van dat bewuste duits hertentamen, deze had ik dus gemist.(wat overigens niet mijn fout was, is zelfs toegegeven door de school )
Hierdoor moest ik vorige week om half negen de herkansing als nog maken. Dus ik om kwart over 7 m'n nest uit om maar eens richting die school te gaan. Ik op school aangekomen, was de herkansing kwijt, was waarschijnlijk niet door de docent ingeleverd. Na een uur wachten kwam de afdelingcoordinator een afspraak met me maken dat ik vandaag bij haar de herkansing moest gaan maken.
Dus kwam ik vandaag weer om kwart over 7 m'n nest uit zodat ik om half negen op school kon zijn. Ik op school, was de afdelingscoordinator er niet, was niet bekend waar ze wel was maar ze was in ieder geval niet om half negen op school.
Om kwart over negen was ze er nog niet. Ik overlegd met m'n studiebegleider die heel toevallig ook op school was(hoe dat kan weet ik ook niet want die was er eigenlijk nooit).
Op advies m'n studiebegleider gaat ik dadelijk maar eens een brief naar de het afdelingshoofd van de school sturen. 
|
|
Sep-10-2002 18:50
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 14:37.
Forum Rules: