Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by TranceFool
Jep ik doe dus net als Jappio bedrijfskunde tot nu toe vind ik het ook wel te volgen. Alleen zie ik methodologie nie echt zitten, volgens mij willen ze ons ombouwen tot kakkers , tering wat een taaltje das gewoon niet leuk meer . Vrouwengehalte is zeker niet verkeerd nee.
Ja is idd vaag vak, en die gast is idd behoorlijk kneusje ma ja die van wiskunde is volgens mij ook wereldvreemd whehe..
Viel me wel btje tegen dat ze je de 1e les al gelijk een politieke hoek in willen duwen,, met dat verhaal over die nawijn. Maja, dat zal ook wel te maken hebben met dat taaltje enzo whehe :P
quote:
Originally posted by TranceFool
Trouwens 19 september eerste Dance Again feessie, Erick E in de Now & Wow, hoorde dat dat wel vet was van jullie dus daar willik misschien wel heen. Jappio misschien ook wel toch? zou wel kewl zijn
Ja misschien gaan we wel ff kijken daarzo ff checken of ik moet werken die dag erna.. Morgen vrij
Sep-10-2002 21:40
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
ik ben nu naar t tweede jaar van mn studie communicatiesystemen in utrecht. ik zit in een prutklas met een hoog mystic knights gehalte (mystic knights = figuren die op hun zolderkamer met draken battlen en dat soort ongein) maar wel handig want ze hebben allemaal een laptop en onze school heeft een wireless LAN dus die downen alles wat er maar bestaat.
verder wel veel lekkere wijven in t gebouw, zit samen met communicatiemanagement en met journalistiek in een gebouw! aiaiai...
Sep-10-2002 22:13
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Ik ben dit jaar begonnen met Technische Bestuurskunde inDelft. Tot nu toe bevalt het me best wel. Geen vrije dagen dat is weer wat minder. Eerste project loopt al, dus ik ben al weer druk bezig :S
POh ja vrouwengehalte extreem laag. Minder dan 10 % denk ik
Sep-11-2002 08:58
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
dit roelz
ja ik doe nu 2e fase, en 1 w00rd, KUT, kvind maar niks, lerare steeds zegge dat je wel wat moet doen en anders blijv je zitte
elke les weer, en me spelletjes worden ook steedsw gewist vamme rekenmachine . maar nu hebbik weer ff mario gecopierd van zon supernerd bijmij in de klas
oja, bevalt het? qua vrouwen wel, maar de rest? bagger
laterr
Sep-11-2002 15:46
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Ben begonnen met economie aan de UvA in amsterdam. Bevalt me tot nu toe prima. Elke vrijdag vrij de eerste 2 maanden en een aantal colleges zijn te skippen...dus die vrije dagen zit wel goed.
Het vrouwengehalte is zeer goed...zit vlak bij psychologie enzo... En heb de mooiste chick van de hele faculteit in me p-groepje
Ik ben tevreden!
Sep-11-2002 15:53
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by pivot
ja die ja....beetje gaar gebouw nu..
maar volgend jaar zitten we op super nieuw en mooi gebouw bij de arena(schijnt)
k heb nu sport van oostermeijer nu....wel relaxe leraar
Oostermijer? Die gast ken ik, die was eerst opleidingsmanager van mij studie en sport-docent. Hijs wel relaxed ja, daar bof je mee
En inderdaad, de HES krijgt een nieuw gebouw bij de Arena. Het oude gebouw is zeker wel aan vervanging toe ja.....