חחחחחחחחחח
בואנה וולקן פלוגה מעפנה אחושרמוטה !
אני הייתי "געש" ושנאנו את וולקן ...
היו ימים
קיצר מי המפ שלך ? או הס"מפ ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Sep-14-2002 14:44
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
quote:
Originally posted by yahel222
לא מאמין לך
אני וולקן
בזיקים
באמא שלי הייתי שם
היו לכם שני טנקים על הרחבה ויצאתם עם ההורים בסוף הטקס
והיה קטע שנכבה המקרופון לרס"ר באמצע הטקס אז הוא התחיל לצרוח
והיה גם רכב של גזלן בצד ליד השער הצהוב
עאלק
!!!!!!!!@!#!#!#@#%$!!!!!#!#!!#!# אני נשבע
___________________
Sep-14-2002 18:22
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
היום פלוגה ג נקראת גאות
וולקן הכי טוב נשבע לך כל השאר מעפנים