ik ben niet aangemeld maar neus er af en toe es rond, btje foto's kijken ofzow
Sep-15-2002 13:18
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
ben dr ongeveer een maandje geleden ofzo voor het eerst geweest, omdat ik van iemand hoorde dat er iets over Nexus gezegd werd (en ik natuurlijk wel zo nieuwgierig ben om te willen weten wat dat dan was )
naam: Eye
Sep-15-2002 16:26
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Heb me net ingeschreven. Had al een paar x rondgekeken en het is een erg mooi en informatieve site. Me naam is daar Lex
Sep-15-2002 16:56
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
yupz, ik kom dr ook regelmatig (1 of 2 keer per dag, lees LANG niet alles), vrijdag daadwerkelijk naar de eerste pf-meeting geweest, was errug gezellig , relaxed volkie ook. kheb er nou iets van 100 posts gedaan ofzo
naam is trouwes kolkie , kheb nou daro EINDELIJK een plaatsgenoot gevonden, heeft echt maaaaaanden geduurd voordat vroomshoper numero 2 daar kwam (zegt wel weer genoeg )
Sep-15-2002 20:29
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
heb er nog nooit van gehoord, tot net
maar ik vind 1.5 forums wel genoeg (trance.nu zit ik zo weinig)
kolkiewolkie, over plaatsgenoten gesproken.. volgens mij stond der vorige week ofzo iemand uit vroomschoop in de panorama hehe (volgens mij kwam je daar vandaan..ook al staat dat nu nie meer bij je nick hehe)
Sep-15-2002 21:10
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by John
kolkiewolkie, over plaatsgenoten gesproken.. volgens mij stond der vorige week ofzo iemand uit vroomschoop in de panorama hehe (volgens mij kwam je daar vandaan..ook al staat dat nu nie meer bij je nick hehe)
Wel bij z'n vorige post
Ik ben nog nooit bij een officiele PF meeting geweest, ga met Qlimax maar ff kijken! Ga je ook mee Dr.Kuipers??
Maar wil Poekie ook wel eens van dichtbij gaan bewonderen
En gaat ook met hwat lui uit Zutphen en Deventer van PF mee dus ach ja zon meeting is ook wel weer humor
Last edited by Dr. Kuipers on Sep-15-2002 at 22:40
Sep-15-2002 22:34
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
k zit r ook,is me een iets te groot gedoe,vind ons TA gebeuren wat relaxter 2 be honest.
Heb een paar van die dudes gemeet in de hemkade (bij toeval toen ik M@rcel vroeg offie als rugleuning wilde fungeren en wicked wild me bekend voorkwam tijdens onze conversatie )
Was heel gezellig,wackiejackie kende ik irl al eerder en vond t top dat ik haar daar tegenkwam en ben voornamelijk daardoor ook blijven hangen.
Maarre sja grappig maar te groot imo
Sep-16-2002 11:20
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
ik zit er dus ook
ben er mod en fotograaf!
ik zit er dus heel veel en ken er redelijk wat mensen via PF