Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Evolution - Sept 21st 2002
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Optimus
Over de Klubbheads, iedereen zit er wel overheen te schijten, maar de helft van jullie hebben ze nog nooit live gehord. Op Evolution vorig jaar sloten ze af in de Main area en ze draaiden toen gewoon goed en hard! (heb nog Serendipity Mas Mix gehoord)

Nou ik heb ze al wel een paar keer live gehoord, en het is niet mijn soort muziek (laten we het daar maar op houden )

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Sep-19-2002 06:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Ik weet niet of jullie er nog in geïnteresseerd zijn, maar hier volgt een kort verslagje van EVOLUTION:

Rond een uur of 1 parkeerden we de auto op enkele honderden meters van de Vechtsebanen in Utrecht en de beats waren al goed te horen. We kwamen binnen en het was toch redelijk druk (kwam vast door de vele gratis kaartjes, maar dat maakt niet uit). Achter het podium een groot wit doek met daarvoor iets van 6 kegels die steeds van kleur veranderden. Verder nog wat stroboscopen en wat reguliere verlichting (qua aankleding niet echt iets heel speciaals dus). Het volume was zeer goed, maar zodra je achterin de hal stond begon het te weerkaatsen.

Toen we binnenkwamen waren de Klubbheads aan het draaien. Dit klonk allemaal zeer aardig aangezien het een redelijk stevige set was. Het einde was zelfs hardstyle-achtig te noemen! Na de Klubbheads was het de beurt aan Lock n’ Load. Dit duo begon rustig, maar het tempo werd al snel omhoog gegooid en ook hier kwamen verschillende hardstyle nummers voorbij. Inmiddels waren we even op de tribune gaan zitten om een mooi overzicht over de zaal te krijgen. Er brak kort daarna links van ons een aardige vechtpartij uit waarbij flinke klappen en trappen werden uitgedeeld (beetje jammer dus). Maar dit was wel te verwachten aangezien er een opgefokte sfeer rondhing en wij hadden het idee dat de hele harde kern van FC Utrecht present was. Ik moest meteen terugdenken aan de sfeer in de Rijnhal in Arnhem tijdens RA (met de rellen tussen NEK en Vitesse hooligans).
Maargoed, de security was redelijk snel ter plaatse en het feest ging gewoon verder met een liveshow van G-Spott. Ik had hem al een keertje eerder live gehoord en gezien, maar deze keer viel het mij toch wat tegen. Dit kwam doordat de beats wel lekker waren, maar de melodieën waren zoals we die van G-Spott kennen: cheesy!
Nadat G-Spott zonder enig applaus vaarwel werd gezegd door MC Pryme, was het de beurt aan z’n vriendje DJ José. Deze begon met wat lichtere plaatjes, maar ook hij verschoof toen langzaam naar de stevigere tracks. Maar hij kon ons niet echt imponeren. We besloten toen ook maar alvast rustig richting huis te gaan….

Al met al heb ik een heerlijke nacht gehad (tja, de toegang was gratis) en het viel me allemaal reuze mee aangezien ik een soft feestje met nog softere muziek had verwacht.

Met vriendelijke groet.

Old Post Sep-22-2002 20:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Evolution - Sept 21st 2002
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Help to ID. House Tune [2010] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAR52 -- Enigma [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:09.

Forum Rules: