רק שתדעו שחלק מהסיבה שרציתי לקנות פלייסטיישן היא שיש לי מחשב
pentium 3 733
ויחסית למשחקים זה נחשב כבר לא מחשב משהו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי, זה בדיוק מה שיש לי
pentium 3 733
256 MB RDRAM
Geforce 2 MMX 440
תאמין לי הוא תותח במשחקים!!!
יש לי חברים עם פנטיום 4 שמקנאים בביצועים של המחשב שלי.........
תאמין לי, רק תרחיב לך את הזיכרון ותקנה לך כרטיס מסך עצבני
והמחשב שלך יהיה סוס במשחקים!
נ.ב.
חופש הבא אני הולך לעבוד בבן אנד ג'ריז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
___________________
Sep-21-2002 00:53
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
נ.ב.
חופש הבא אני הולך לעבוד בבן אנד ג'ריז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחח
גם לי יש 256 זיכרון
חשבתי אולי לקנות
geforce 2/4
אולי זה יעשה את ההבדל
Sep-21-2002 01:03
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחחחח
גם לי יש 256 זיכרון
חשבתי אולי לקנות
geforce 2/4
אולי זה יעשה את ההבדל
כן.
זה בדיוק מה שאתה צריך!
כרטיס מסך עצבני במיוחד
ואתה מסודר!!!!
___________________
Sep-21-2002 01:14
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
וואלה גם ככה זה עולה 400 שקל בערך
מה אכפת לי
כנראה שזה מה שאני יעשה
Sep-21-2002 01:16
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
quote:
Originally posted by AnthemFreak
וואלה גם ככה זה עולה 400 שקל בערך
מה אכפת לי
כנראה שזה מה שאני יעשה
ואללה סבבה!!!!
ואז ישאר לך 2100 שקל לביזבוזים!
לך קנה לך קצת בגדים, או שתארגן עם החברים שלך איזו נסיעה לאילת או משהו כזה
או שתביא לי לשמור לך את הכסף......
אני בטוח שאתה תדע כבר מה לעשות..........
אגב, כמה עולה בארה"ב
Pioneer 100s?????????????????????????????????????
___________________
Sep-21-2002 01:27
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ואללה סבבה!!!!
ואז ישאר לך 2100 שקל לביזבוזים!
לך קנה לך קצת בגדים, או שתארגן עם החברים שלך איזו נסיעה לאילת או משהו כזה
או שתביא לי לשמור לך את הכסף......
אני בטוח שאתה תדע כבר מה לעשות..........
אגב, כמה עולה בארה"ב
Pioneer 100s?????????????????????????????????????
חחחחחח
אחד בארה"ב עולה 300$
זה יוצא בערך
שזה זול אחושילינג
Sep-21-2002 21:08
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחחח
אחד בארה"ב עולה 300$
זה יוצא בערך
שזה זול אחושילינג
300$!?!?!?!?!?
פאק!!! זה כזה זול!!!!!
ורגע, זה עם שנאי מותאם לוולטים של שקע ישראלי?
יעני, 230 וולט??????
___________________
Sep-22-2002 00:26
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
300$!?!?!?!?!?
פאק!!! זה כזה זול!!!!!
ורגע, זה עם שנאי מותאם לוולטים של שקע ישראלי?
יעני, 230 וולט??????
אין לי מושג
וגם אם לא
זה לא משנה לי למה יש לי בבית כזה מעביר מיוחד
Sep-22-2002 01:39
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
quote:
Originally posted by AnthemFreak
אין לי מושג
וגם אם לא
זה לא משנה לי למה יש לי בבית כזה מעביר מיוחד
כן גם לי
אבל הדברים האלה מתחממים אחושרמוטה מהר
אני הייתי מעדיף משהו מותאם לשקע ישראלי
אתה יכול לקנות מחנות אירופאית באותו מחיר, וזה גם יהיה מותאם לקשע ישראלי כי זה אותם וולטים
___________________
Sep-22-2002 01:43
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
כן גם לי
אבל הדברים האלה מתחממים אחושרמוטה מהר
אני הייתי מעדיף משהו מותאם לשקע ישראלי
אתה יכול לקנות מחנות אירופאית באותו מחיר, וזה גם יהיה מותאם לקשע ישראלי כי זה אותם וולטים
כן רק הבעיה שההורים שלי לא טסים לאירופה אלא לארה"ב
Sep-22-2002 01:47
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
ועוד דבר
אני יכול ללכת לטכנאי והוא יכול להחליף לי כבל
אז ככה אני לא ידאג אם זה יתחמם לי או משהו כזה....!!