|
| quote: | Originally posted by Access
Beste Mariska,
Het spijt me dat de opdracht te laat is ingeleverd. De reden hiervoor is dat ik tijdens een boswandeling een magische toverlamp tegen kwam. Dus ik als 'n gek wrijve op dat ding en, jawel hoor !!! Daar stond ineens 'n magische tovergeest !!! Die vertelde me dat ik 2 wensen mocht doen, dus ik zeg "waarom maar 2 wensen ???". Dat vond de geest nie zo leuk en begon ruzie met me te maken. Na veel gebout mocht ik maar 1 wens doen en die benutte ik goed. Ik wensde namelijk dat ik ontzichtbaar was en in mijn ontzichtbare status ging ik de locale sportclub bezoeke om in de dames-kleedkamer rond te hange. Helaas was 't 65+ avond en viel er niet veel te beleve. Uit verveling ben ik in 'n hoekje in slaap gevallen. Toen ik de volgende ochtend weer wakker werd bleek ik weer volledig zichtbaar te zijn en dat de schoonmakers de politie al hadden gebeld. Jah, probeer dat maar eens uit te leggen. Dat kon ik dus niet en en werd ik zonder pardon in 'n cel gestopt.
Het was dus een kwestie van overmacht, al had ik er natuurlijk eerder aan moeten beginnen. Ik zorg dat het in de toekomst niet meer gebeurd, en hoop voor een beetje begrip!
Met vriendelijke groet,
Origineler ken niet d8 ik zow 
Suc6 ermee ! |
Dees is vet, ik zal m gelijk gaan mailen whehe morgen komt hier een reactie denk ik zo!!
hahaa lig echt dubbel hierzo 
lolll
|