|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחח מזכיר לי שהייתי עם חברים שלי באמפי לפני כמה ימים ואז כזה הם עושים אוי לא השמאלנים פה בואו נעוף...
אלה חבורה של ילדים מהשכבה שלהם שפשוט מעפנים לגמרי... והם שמאלנים כמובן |
בואנה חברים ש'ך שרוטים לגמרי אה ?
חאלאאאאס עם הקיטלוגים .......
כמו ילדים מעפנים - יאללה לא עברו את זה כבר ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|