Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > tiesto tread nr....?
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Voorbeeld van een draadje uit het music forum over Tiesto:

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=66506

Errug treurig allemaal.

Down-Under was da bomb

Old Post Sep-26-2002 21:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Access
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2002

idd allemaal erg kinderachtig ... maar d'r zijn gelukkig ook nog gaste die tiesto wel waardere en dat late merke

TUNE: Hiver & Hammer ft Javah - 5 Million Miles

Old Post Sep-26-2002 21:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Access Click here to Send Access a Private Message Visit Access's homepage! Add Access to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54

Op he music discussion forum is het zo nu en dan Tiesto bashtime en dat verdient hij zekers nie.

En wat Chicane ook terecht zegt is bijna iedereen verpest door al die MP3's van Tieske. En het jammere van die wankers die Tijs zo lopen te bashen is dat ze de goede man over het algemeen nooit live hebben horen draaien.

Die mensen van het Music Discussion forum die kennen hem niet, die hebben hem (meestal) nog nooit in het echt meegemaakt en die weten dus niet dat er veeeeel meer achter die man steekt dan alleen zyn producties en zn mixen. Zy horen een remix van hem en denken dan "oh dit is bagger, k vin em een sukkel, k snap niet waarom hy zo populair is"... Kortom k vind dat ze te weinig argumenten hebben om hun negatieve houding op te baseren

Ik heb Tiesto nou iets van 20x live gezien en elke keer was het weer geweldig! ben nog steeds super fan van em. Die sfeer altijd op zo'n feest, die interactie met de feestmensjes. Dat is nou echt iemand die weet hoe die met het publiek moet omgaan.

Old Post Sep-26-2002 21:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54

Op he music discussion forum is het zo nu en dan Tiesto bashtime en dat verdient hij zekers nie.

En wat Chicane ook terecht zegt is bijna iedereen verpest door al die MP3's van Tieske. En het jammere van die wankers die Tijs zo lopen te bashen is dat ze de goede man over het algemeen nooit live hebben horen draaien.

IDD

Die mensen van het Music Discussion forum die kennen hem niet, die hebben hem (meestal) nog nooit in het echt meegemaakt en die weten dus niet dat er veeeeel meer achter die man steekt dan alleen zyn producties en zn mixen. Zy horen een remix van hem en denken dan "oh dit is bagger, k vin em een sukkel, k snap niet waarom hy zo populair is"... Kortom k vind dat ze te weinig argumenten hebben om hun negatieve houding op te baseren

Ik heb Tiesto nou iets van 20x live gezien en elke keer was het weer geweldig! ben nog steeds super fan van em. Die sfeer altijd op zo'n feest, die interactie met de feestmensjes. Dat is nou echt iemand die weet hoe die met het publiek moet omgaan.

Old Post Sep-26-2002 21:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hamburgerboefje
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2001

Schandalig ik heb em gewoon nog niet 1 keer live meegemaakt . Moet binnenkort ook maar eens verandering in komen...

Old Post Sep-26-2002 22:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for hamburgerboefje Click here to Send hamburgerboefje a Private Message Add hamburgerboefje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Tiësto? RESPECT!

La Rocca was super idd! Maar datzelfde geld voor bijna alle feestjes waar hij draaide waar ik geweest ben... Vond 'm alleen op de FFWD Dance Parade '99 een beetje tegenvallen geloof ik... Dat was ook gelijk de 1e keer dat ik 'm live heb gehoord... (tezij 'ie er in '98 ook was, dat weet ik echt nie meer...)

Old Post Sep-27-2002 01:52 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Ik heb gemengde gevoelens over tiesto.
De 1e x dat ik hem live hoorde was op sensation 2000 echt supervet. Ik kende geen enkele plaat (had toen ook geen inet)

Zijn set laatst op impulz was de laatste keer dat ik hem hoorde. Opzich draaide hij wel lekker alleen moet ie ééns leren zichzelf te respecteren en niet meer elke keer die hitjes te willen draaien (lethal industry etc) ik heb echt genoten van zijn essential mix (echt één van zijn diepste mixen ooit!) hij kan het wel alleen hij doet het nooit omdat het publiek dat niet wil.......

Ik ben benieuwd op 9 november ik denk dat hij als 2e moet draaien na sander kleinenberg als de 1e 15 minuten goed zijn zal ik misschien blijven

Old Post Sep-27-2002 08:22  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by magrec
ik heb echt genoten van zijn essential mix (echt één van zijn diepste mixen ooit!) hij kan het wel alleen hij doet het nooit omdat het publiek dat niet wil.......

Dat is idd volgens mij het probleem. Nog een voorbeeld is Armin van Buuren, het 2e uur van zijn radio show is soms echt diep, maar als hij weer ergens live moet draaien hoor je constant dezelfde platen.
Het is wel een feit dat er weinig beweging meer in het publiek zit als de platen wat vager worden... (bv Andain op Impulz) Misschien zijn ze bang voor hun reputatie? Dan maar eindeloos dezelfde platen denk ik....

GreetZ, DC

Old Post Sep-27-2002 08:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

Ik vind tiesto qua remixen beetje zwak laatste tijd, is echt veeel beter gweest, over zn sets, zijn altijd zeer verassend, soms wat veel dezelfde tracks, maarja heeft iedere dj dat niet??

Laat ik het zo zeggen,ik vind dat Tiësto beter geweest is, maar dat komt ook doordat hij vroeger meer echte trannce draaide dan nu.

Groetjes

Old Post Sep-27-2002 09:19 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ik ben het echt helemaal met de stelling eens, die lui in de musicdiscussion zijn meestal wel relaxed maar opeens is het in om tiesto te gaan bashen (min of meer begonnen door de tiesto vs pvd en dumonde trancer die maar begon te bashen!!) ..

ik ga eens daar een thread over maken als die nog nie gemaakt is over dat er nie zo gebashed moet worden..

en CAPITAL!!! i'll be there, eerste keer tiesto!!!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Sep-27-2002 09:36  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Die gasten zijn gewoon jaloers dat zij in hun land geen Tiesto hebben en dat wij die juist wel hebben!! Beetje jammer allemaal....

Met vriendelijke groet.

Old Post Sep-27-2002 09:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ik heb er toch een thread over gemaakt voor de geintreseerden

http://www.tranceaddict.com/forums/...7410#post797410

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Sep-27-2002 10:16  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > tiesto tread nr....?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThrillseekers 2005 [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Disco Brothers - "First Contact" (Regeneration Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:55.

Forum Rules: