הגיע הזמן שתחזור יזונה
מה קורה אחי????? מתי אתה מכין עוד סט בן זונה שאני יוריד
___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"
Sep-28-2002 19:46
Dj Black-Dragon
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: K.Ono
וואלה אחי אני כל הזמן לא בבית אז לא יוצא לי
עוד שבועיים יתחל הסדיר שלי ויהיה לי יותר זמן
אל תדאג אני לא שוכח אותך
חחח
___________________
Sep-28-2002 19:47
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
רוב קורס עצ"שים הולכים לחטיבות באיו"ש באף חטיבה אין מקוצרים
ומה נראה לך שבקציעות שזה יחידה שפתחו מחדש לפני חודשיים יהיו מקוצרים
תמשיך לחלום
מאז ההוראה שכל הקצינים והנגדים הולכים עם מקוצרים חיילים חובה רואים את הנשק הזה לעיתים נדירות ביותר לדוגמא אצלנו חוץ מהנהגים של המחט סמחט אין לאף אחד מקוצר
גלילון יש וכמה שאני לא סובל את הצורה שלו אני כנראה יחתום על אחד כזה בסוף רק בגלל שזה נשק בנזונה עובד כמעט בכל מצב רק חבל שהסגסוגת שלו לא כמו של הקלאץ' אחרת הוא היה משהו בסט
תבין הקלאץ יורה מתחת למים ולא מחליד לא כמו הגליון המעאפן נהיה לך חום בחורף משהו זוועה
___________________
Sep-28-2002 19:58
Dj Black-Dragon
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: K.Ono
בוא אני יגיד לך כמה דברים חבוב
המחזור הזה שונה מאחרים
היתה לנו טירונות של חודש ולא חודש וחצי והקורס שלנו כולה 3 שבועות
אנחנו המחזור היחיד שהוא כזה קצר כי צריכים אותנו
דבר שני יש מקוצרים בחטיבות אני מכיר אנשים משם ויש להם
דבר שלישי אצלנו רוב הקורס הולך או למגידו או לקציעות ולחטיבות לא הולכים הרבה
___________________
Sep-28-2002 20:01
Dj Black-Dragon
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: K.Ono
אהה ואריאל מתי התגייסת דרך אגב?
ומי היו המפקדים שלך?
___________________
Sep-28-2002 20:01
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
אני לא במשטרה צבאית אני באיוש יום חמישי דיברתי עם ריקי ממדור חוגרים ממקמצר שזה הבחורה שמחליטה במיונים לאיפה אתם הולכים
אני איוש כבר שנה וחצי בשטחים בערך מאז שהתגייסתי
בדוק... באף חטיבה באיוש אין מקוצרים למדכים מעדיפים קודם כל לתת את זה לנהגים ובכל חטיבה יש איזה 40 כאלה אם סופרים את הנהגי מתק
עכשיו אחרי שנה וחצי לשצ יש זכות לשנות תפקיד רוב המדכים מאיוש הולכים בסיבוב השני למגידו או קציעות כי יש להם נסיון והם גם יודעים כבר ערבית וכאלה אז רובהפיזור הולך לחטיבות
גם לי הבטיחו מקוצר הרבה פעמים היה לי רק פעמיים ולא להרבה זמן
___________________
Sep-28-2002 20:19
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
quote:
Originally posted by NyKoN
ועוד חודש הוא מקבל
m4a1
מהקופסא!
חדש