|
Mycket fin kväll Håller med sipo, var lite oroväckande i början när han lirade trist house, men det blev snart sjukt myket bättre!
Oj oj oj vad Artic [PvD Remix] är BRA 
Hmm... för att försöka slå sipos inlägg så kommer denna 

vitryss, är du jävligt lång? och i så fall, har din flickvän lika danabyxor som jag? 
EDIT: särskrivning 
___________________
man with no sig
Last edited by reveal on Nov-10-2002 at 13:34
|