Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Politiek: LPF is een lachertje
Moet de LPF opgeheven worden?
You do not have permission to vote on this poll.
Ja 21 50.00%
Nee 8 19.05%
Nee, maar ze maken de 4 jaar niet vol 13 30.95%
Total: 42 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

En het modder gooien gaat door:

"DEN HAAG Fractievoorzitter Wijnschenk van de LPF heeft intern gewaarschuwd voor de ambitie van partijvoorzitter Ed Maas.Wijnschenk is bezorgd over de invloed die de vastgoedsector op de politiek nastreeft,meldt het Journaal. Naar verluidt spoort vastgoedmakelaar Maas collega's aan om zich kandidaat te stellen voor de verkiezingen voor de Provinciale Staten van maart volgend jaar. Provinciale Staten gaan onder andere over de verdeling van bouwgrond. Volgens Wijnschenk bestaat het gevaar dat de vastgoedsector politieke invloed wil verkrijgen uit eigenbelang."
(Bron teletekst nos)

Wijnschenk is systematisch alle mensen buitenspel aan het zetten, die niet zijn mening volledig delen. De heer Eberhard heeft het gisteren mooi gezegd dat we te maken hebben met een dictator. Ben benieuwd hoelang Wijnschenk op zijn plaats blijft zitten als dit zo doorgaat.

Down-Under was da bomb

Old Post Oct-02-2002 14:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gurian
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

Ik vindt de LPF net lijken op een totaal nieuw voetbal elftal met allemaal vedettes.
Een groep mensen die allemaal goed in de politiek passen maakt samen nog geen goede partij.
Iedereen wil in die partij de hoogste plaats maar je kan niet zomaar van niets naar iets.
Ze moeten zich eerst maar eens bewijzen en tevens laten zien dat ze de partij goed leiding kunnen geven zonder elkaar telkens de grond in te trappen

Old Post Oct-02-2002 15:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gurian Click here to Send Gurian a Private Message Add Gurian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ja, ik lees tegenwoordig maar zelden de krant intensief maar ik lees er meestal wel overheen en alleen al aan de kopjes is al te merken dat er serieus nix van klopt, vette ruzie binnenin de partij etc..

maar dit moet ik ook eff kwijt, die balkenende houdt het hele gedoe ook niet erg goed onder controle, hijs dan nog onervaren maar een nieuwe kok zie ik hem niet worden

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Oct-02-2002 15:35  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

Ik had net nadat Fortuyn doodgeschoten was een interview gehoord met Harry Mens... normaal luister ik niet eens naar die kerel, maar dit keer zei hij toch echts iets zinnigs
Over dat de partij opgeheven moest worden omdat het toch geen nut had om door te gaan, zonder Pims leiderschap zou er namelijk nix meer van terecht komen

Hij werd hierna door de partij LPF flink "uitgejoeld", maar zoals nu ook blijkt heeft hij toch gelijk gekregen

Ik had het wel verwacht dat het zo zou uitlopen en dat deed het ook

LPF opgeheven?
Het zou tijd worden dat het gebeurde
De mensen zijn heel dom geweest om te stemmen op een partij waarvan de leider er gewoonweg niet meer was

Greetz,
Glaniskanis

Old Post Oct-02-2002 15:56 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
edraket
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2002

kenne jullie deze al::

www.lpf.nl

Old Post Oct-02-2002 17:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for edraket Click here to Send edraket a Private Message Add edraket to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

grmm, ik heb ja gestemd, maar dan wel op de vraag 'is de lpf een lachertje'. dit was na de dood van p.f. te verwachten. die partij draaide om pim en de rest stelde vrijwel niets voor. zoals nu blijkt.
de partij hoeft voor mij niet worden opgeheven. met nieuwe verkiezingen zullen ze iig veel zetels verlieze..

ta-forum-members midi site

Old Post Oct-02-2002 21:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Gurian
Ik vindt de LPF net lijken op een totaal nieuw voetbal elftal met allemaal vedettes.
Een groep mensen die allemaal goed in de politiek passen maakt samen nog geen goede partij.
Iedereen wil in die partij de hoogste plaats maar je kan niet zomaar van niets naar iets.
Ze moeten zich eerst maar eens bewijzen en tevens laten zien dat ze de partij goed leiding kunnen geven zonder elkaar telkens de grond in te trappen

Inderdaad! Maar doe dat niet terwijl je ook een land moet regeren... Had het eerder gedaan ofsow, nu kunnen ze er beter mee ophouden...

En dat interview met Harry Mens had ik ook gezien ja... Als iedereen nou gewoon naar deze zeer goede vriend van Pim had geluisterd was deze ellende er nooit geweest. Hij heeft toen oa gezegd dat Pim niet gewild zou hebben dat de mensen nog op de LPF zouden stemmen. Pim had niets met die partij. Hij had de partij alleen nodig om de politiek in te komen, dat was het enige. En aangezien dat als gevolg van zijn dood toch al mislukt was, was het volgens Pim dus ook zinloos om nog op de LPF te stemmen...

Maarja, zoals ik al eerder zei... eigen schuld dikke bult... De mensen wilden LPF? Nu hebben ze LPF... Nu blij?

Old Post Oct-02-2002 23:56 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Valhalla
Supreme tranceaddict

De LPF is een samenraapsel van individuen met Pim Fortyun konden samen werken en naar hem luisterde, nu hij weg is, heb je een groep kleuters zonder kleuterleider over.
Ze maken die 4 jaar echt nie vol.

Old Post Oct-03-2002 08:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Valhalla Click here to Send Valhalla a Private Message Add Valhalla to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

LPF heeft hele goede ideeen, mist alleen leiderschap en coordinatie om die tot uitvoer te brengen

- onder de 10km/u te hard niet bekeuren bv
- kwartje van kok teruggeven
- serieus bekijken wat er aan het file probleem gedaan kan worden

Hele simpele kleine ideeen die het leven hier in nederland een stuk aangenamer maken. Ja, ik ben automobilist en motorrijder en ik heb al teveel prenten aan me broek dat ik er schijtziek van wordt! En nee ik ga niet minder hard rijden, 140 is heel normaal op een snelweg waar de eerstvolgende auto pas met een verrekijker duidelijk zichtbaar is..

Maar goed, dat is de andere kant van politiek, om het kort te houden, LPF moet worden opgeheven en de huidige leden verspreiden onder de andere partijen, dat het weer lekker bekvechten wordt in de kamer.. want dat heeft altijd geleid tot goede ideeen waar iedereen zich mee kan vinden

Old Post Oct-03-2002 09:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjotr G
Mindcrawler

Registered: Aug 2001

onder de 10 km per uur te hard bekeuren...t kan aan mij liggen, maar op mij komt dit over als het synoniem van "alle maximumsnelheden verhogen met 10 km/u" en niet anders.

Old Post Oct-03-2002 11:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Pjotr G Click here to Send Pjotr G a Private Message Visit Pjotr G's homepage! Add Pjotr G to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

dat zou inderdaad niet verkeerd zijn, 120 km/u is echt een achterhaalde snelheid..

Old Post Oct-03-2002 13:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ik vind het zowizo slecht dat dit kabinet helemaal pro auto is!! het hele milieu gedeelte is eigenlijk bijna op non actief gezet.

en serieus naar het fileprobleem kijken word al jaren gedaan dus daar zal wel weinig verandering in komen lijkt mij..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Oct-03-2002 13:55  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Politiek: LPF is een lachertje
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI Need Id Please!!!! [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDarren Flynn - "Spirit Of The Space" (Extended Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:19.

Forum Rules: