|
| quote: | Originally posted by Donna
Lees jij de Nexusthread maar ff knul,heel toevallig heeft ze gelijk,vorig jaar was "bijna" iedereen hier grote feesten freak,ook wijzelf hebben toen wel eens een feesie of 2 georganiseerd,de 2e keer zelfs Cor Fijneman en Montana erbij,maar neeeeej iedereen moest naar de grote feesten.....
Dat Nexus heeft overleefd is waarschijnlijk een kwestie geweest van hard werken en weinig tot geen winst draaien,de organisatie zal geloofd hebben in hun kindje en het bewijs heb ik afgelopen zaterdag mogen aanschouwen toen eye (1 van de 4 geweldige dj's) op handen werd gedragen door een hele kudde wappie volk (geweldige benaming kolk:P)
De kwallen van de hemel draaide ze en fans in overvloed,waar zij pissed om is,is het feit dat er teveel kuddedieren rondlopen die met de "trends" meegaan. "Disgusting" te noemen inderdaad.
Wat Nexus goed heeft gedaan en wij fout (imo) is dat ze door zijn gegaan met het concept waar ze in geloofden,en niet zoals onze organisatie heeft gedaan,bekende dudes uitnodigen om t smakelijker te maken voor de volgelingen van trendjes.
Dat zij maybe wat prikkelbaar overkomt is heel goed te begrijpen,en dat jij je mening daarover uit is minder te begrijpen want je weet no shit van t hele gebeuren af aangezien je hier toen niet eens bivakeerde.
Dus beter lul je een andere richting op (met alle winden mee ofzo) en laat je ppl hun mening geven die WEL weten wat er hier bedoeld wordt.
|
ja ok, ik ben ook weleens op nexus geweest, heb me prima vermaakt daar. maar het blijft gewoon een feit dat als mensen moeten kiezen tussen een line-up met een bekende naam en line-up met een minder bekende naam, ze toch gaan voor die bekende naam. Nou en? Ik zit hier echt niet nexus of eye-riz af te kraken, maar wel die reactie, maak je toch niet zo druk over andere mensen. Gaan we nou met zn allen mensen lopen afkraken die liever bekende dj's zien dan onbekende? Is dat opeens allemaal kuddevolk? Lekker makkelijk hoor. Misschien enigszins foute woordkeuze, maarre ik vind dat jij nou ook weer erg over the top reageert. hmmz
lullen met alle winden mee? dat lijkt me juist dat ik dat niet doe.