Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ALARM! -> Geen goede feesten meer in Nederland????
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Houseparties zijn er altijd geweest, en ik denk niet dat er ooit verveling gaat optreden. Daarvoor zijn ze te mainstream, er zal altijd een doelgroep voor zijn.

Wat de club-feesten betreft: ik ga alleen voor Paul van Dyk naar de Randsatd en die komt maar 1 a 2 keer per jaar

Gewoon wat vaker Duitsland meepakken joh Wanneer gaan we naar Crasha? Ik wil er trouwens stage-lopen Hopen dat t lukt.

Alles goed Sandertje en Sidootje? Bedank pipi ff voor de PM, maar heb nog geen tijd gehad om te antwoorden

Doei! X josta

Old Post Oct-05-2002 20:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Biohazard
Progressive Trance Addict

Registered: Nov 2001

Er zijn wel genoeg 13 in het dozijn hardstyle feesten

Old Post Oct-06-2002 11:54 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Houseparties zijn er altijd geweest, en ik denk niet dat er ooit verveling gaat optreden. Daarvoor zijn ze te mainstream, er zal altijd een doelgroep voor zijn.

Wat de club-feesten betreft: ik ga alleen voor Paul van Dyk naar de Randsatd en die komt maar 1 a 2 keer per jaar

Gewoon wat vaker Duitsland meepakken joh Wanneer gaan we naar Crasha? Ik wil er trouwens stage-lopen Hopen dat t lukt.

Alles goed Sandertje en Sidootje? Bedank pipi ff voor de PM, maar heb nog geen tijd gehad om te antwoorden

Doei! X josta

Misschien wordt het inderdaad weer tijd voor een Engels avontuur.... Op vrijdag 6 december is de laatste Tiesto Solo in Godkitchen (Birmingham)... We zullen er eens over nadenken om daar een busreis naartoe te organiseren......!

Old Post Oct-06-2002 16:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Als ik zelf moet kiezen tussen een megaparty of een topavond in een club, dan kies ik het laatste

quote:
Echt zonde dat die grote (sfeerloze) feesten het verpesten voor de clubs.....

Beetje raar om te lezen hoor. Een jaar geleden hoorde ik hier hele andere dingen. Misschien dan wel door andere mensen gepost, maar daar gaat het niet om. Het gaat om de tendens, die is in 1 keer omgezwaaid. Waar vorig jaar mensen nog met Trance Energy wegliepen, moeten ze er dit jaar niets meer van hebben. Grote feesten zijn opeens niet meer hot, want het nieuwe is er af (en bovendien vinden vriendjes en vriendinnetjes het, dus wij ook)

Vorig jaar kreeg ik, als ik weer eens nieuws over Nexus plaatste, van menigeen te horen dat ze niet konden, want de ene keer was het Grote Feest Zus en de andere keer Grote Feest Zo waar ze ozo nodig naartoe moesten. Want eentje skippen om naar iets nieuws en onbekends te gaan dat kon natuurlijk niet (hoe kwam ik op die achterlijke gedachte ook)
En nu opeens komen die Grote Feesten zo ongeveer iedereen de strot uit!

Over feesten in clubs:
Velen snappen niet dat er ook nog dingen onder hun neus gebeuren maar waarvoor ze te blind zijn om het te zien. Dat verschijnsel heet Blindstaren-op-dj-namen. Een andere benaming is Met-de-kudde-meelopen.
MOET er dan zonodig een bekende DJ op af komen voordat mensen geïnteresseerd raken in het Onbekende?! Mijn mening is van niet. Zonder die grote naam lukt het ook wel, maar dan moet je er wat meer moeite voor doen...

Old Post Oct-07-2002 20:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Ik vind feestjes in clubs leuk, grote feesten ook leuk! voorlopig genoeg leuke feesten, en genoeg leuke feesten in clubs. Armin solo in de eau, capital, misja helsloot op DA.

Moeten er echt niet meer worden, anders kan ik nie meer 2 x op wintersport per jaar en ook nie meer naar HOMELANDS

dus mij hoor je op dit moment niet klagen!

Later!

Old Post Oct-07-2002 20:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Vorig jaar kreeg ik, als ik weer eens nieuws over Nexus plaatste, van menigeen te horen dat ze niet konden, want de ene keer was het Grote Feest Zus en de andere keer Grote Feest Zo waar ze ozo nodig naartoe moesten.

ik hadf meestal gewoon geen geld duurde dikke 8 maanden voordat ik voor t eerst alsnog naar Nexus kwam

Old Post Oct-07-2002 20:51 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Over feesten in clubs:
Velen snappen niet dat er ook nog dingen onder hun neus gebeuren maar waarvoor ze te blind zijn om het te zien. Dat verschijnsel heet Blindstaren-op-dj-namen. Een andere benaming is Met-de-kudde-meelopen.
MOET er dan zonodig een bekende DJ op af komen voordat mensen geïnteresseerd raken in het Onbekende?! Mijn mening is van niet. Zonder die grote naam lukt het ook wel, maar dan moet je er wat meer moeite voor doen...

zozo. wat een gefrustreerd stukje zeg... Hoe komt dat zo?
Heb je zelf niet genoeg fans ofzo?

Old Post Oct-07-2002 22:48 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by ahp2002

Lees jij de Nexusthread maar ff knul,heel toevallig heeft ze gelijk,vorig jaar was "bijna" iedereen hier grote feesten freak,ook wijzelf hebben toen wel eens een feesie of 2 georganiseerd,de 2e keer zelfs Cor Fijneman en Montana erbij,maar neeeeej iedereen moest naar de grote feesten.....
Dat Nexus heeft overleefd is waarschijnlijk een kwestie geweest van hard werken en weinig tot geen winst draaien,de organisatie zal geloofd hebben in hun kindje en het bewijs heb ik afgelopen zaterdag mogen aanschouwen toen eye (1 van de 4 geweldige dj's) op handen werd gedragen door een hele kudde wappie volk (geweldige benaming kolk:P)
De kwallen van de hemel draaide ze en fans in overvloed,waar zij pissed om is,is het feit dat er teveel kuddedieren rondlopen die met de "trends" meegaan. "Disgusting" te noemen inderdaad.
Wat Nexus goed heeft gedaan en wij fout (imo) is dat ze door zijn gegaan met het concept waar ze in geloofden,en niet zoals onze organisatie heeft gedaan,bekende dudes uitnodigen om t smakelijker te maken voor de volgelingen van trendjes.

Dat zij maybe wat prikkelbaar overkomt is heel goed te begrijpen,en dat jij je mening daarover uit is minder te begrijpen want je weet no shit van t hele gebeuren af aangezien je hier toen niet eens bivakeerde.
Dus beter lul je een andere richting op (met alle winden mee ofzo) en laat je ppl hun mening geven die WEL weten wat er hier bedoeld wordt.

Zo!

Old Post Oct-08-2002 07:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by ahp2002

mwhahaha, wat een nerd ben jij zeg.
Wat probeer je nou met deze reactie te bereiken?
Het stadium van dat soort posts waren we toch al ver voorbij....

Old Post Oct-08-2002 07:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

Dat Nexus goed loopt en top is,is de verdienste van de organisatie..
Er zijn weinig feesten zoals deze,deed me een beetje denken aan de goede oude wildlife sfeer..
Vond clubavonden vroeger zoiezo leuker dan grote feesten,clubavonden zoals Wildlife,de Tiesto solo's vroeger,club eau (was 9 van de 10 x top)....grote feesten ga je meer naar toe voor de happening dan bij een club avond..ben nog nooit compleet los gegaan zoals op een club avond op een groot feest...
Atm zijn grote feesten imo te groot en te massaal en is de sfeer vaak ver te zoeken....

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Oct-08-2002 07:34 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Donna

Lees jij de Nexusthread maar ff knul,heel toevallig heeft ze gelijk,vorig jaar was "bijna" iedereen hier grote feesten freak,ook wijzelf hebben toen wel eens een feesie of 2 georganiseerd,de 2e keer zelfs Cor Fijneman en Montana erbij,maar neeeeej iedereen moest naar de grote feesten.....
Dat Nexus heeft overleefd is waarschijnlijk een kwestie geweest van hard werken en weinig tot geen winst draaien,de organisatie zal geloofd hebben in hun kindje en het bewijs heb ik afgelopen zaterdag mogen aanschouwen toen eye (1 van de 4 geweldige dj's) op handen werd gedragen door een hele kudde wappie volk (geweldige benaming kolk:P)
De kwallen van de hemel draaide ze en fans in overvloed,waar zij pissed om is,is het feit dat er teveel kuddedieren rondlopen die met de "trends" meegaan. "Disgusting" te noemen inderdaad.
Wat Nexus goed heeft gedaan en wij fout (imo) is dat ze door zijn gegaan met het concept waar ze in geloofden,en niet zoals onze organisatie heeft gedaan,bekende dudes uitnodigen om t smakelijker te maken voor de volgelingen van trendjes.

Dat zij maybe wat prikkelbaar overkomt is heel goed te begrijpen,en dat jij je mening daarover uit is minder te begrijpen want je weet no shit van t hele gebeuren af aangezien je hier toen niet eens bivakeerde.
Dus beter lul je een andere richting op (met alle winden mee ofzo) en laat je ppl hun mening geven die WEL weten wat er hier bedoeld wordt.

ja ok, ik ben ook weleens op nexus geweest, heb me prima vermaakt daar. maar het blijft gewoon een feit dat als mensen moeten kiezen tussen een line-up met een bekende naam en line-up met een minder bekende naam, ze toch gaan voor die bekende naam. Nou en? Ik zit hier echt niet nexus of eye-riz af te kraken, maar wel die reactie, maak je toch niet zo druk over andere mensen. Gaan we nou met zn allen mensen lopen afkraken die liever bekende dj's zien dan onbekende? Is dat opeens allemaal kuddevolk? Lekker makkelijk hoor. Misschien enigszins foute woordkeuze, maarre ik vind dat jij nou ook weer erg over the top reageert. hmmz
lullen met alle winden mee? dat lijkt me juist dat ik dat niet doe.

Old Post Oct-08-2002 08:46 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by New Wave

mwhahaha, wat een nerd ben jij zeg.
Wat probeer je nou met deze reactie te bereiken?
Het stadium van dat soort posts waren we toch al ver voorbij....

Old Post Oct-08-2002 08:50 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ALARM! -> Geen goede feesten meer in Nederland????
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID of 2002 track needed - played by DJ Astrid - [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSolar Stone - Solar Coaster [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:26.

Forum Rules: