Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Aktuell grabb :)
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

jäklar vikka snubbar!

Old Post Oct-09-2002 17:52 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

fan, mår ju dåligt av att kolla på sånt här, känner hur jävla stel och fet man är

Old Post Oct-09-2002 18:11 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Gå till den här siten å klicka på videos så har ni fler videos med samme dåre...
http://www.joeeigo.com/multilevelmoves/main.htm

Kanske härifrån reveal fick klippet ifrån...

.../ Steve

Old Post Oct-09-2002 21:48  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

OMFG!!! (i shock)

Old Post Oct-11-2002 16:40  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Någon av er har tydligen postat länken på buzz.bazooka.se, för en sökning där på "matrix" ger min länk som första resultat
vidare kan man konstatera att närmare 17 000 hade klickat på länken

hur kom jag på detta?

Jo, jag fick ett email från dataansvarig på på lth, som i sin tur hade fått klagomål från lunds datacentral att skolans webbserver hade genererat otroligt mkt trafik
800 gig per dygn
och det var alltså mitt fel

så ni förstår säkert att jag blev tvingad att plocka ner filmen, hoppas att ni har sett den, annars får ni leta nån annanstans

Old Post Oct-19-2002 22:43 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by reveal

Jo, jag fick ett email från dataansvarig på på lth, som i sin tur hade fått klagomål från lunds datacentral att skolans webbserver hade genererat otroligt mkt trafik
800 gig per dygn

Då vart du populär hos honom!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-19-2002 22:45  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Då vart du populär hos honom!

tja... eller inte?
nej, men han verkade inte så arg, undrade mest om jag visste varför det hade startat en nedladdning av filmen varannan sekund hahahah
eftersom jag inte postat den mer än här så vet jag ju faktiskt inte...
bad om ursäkt, förklarade att nån postat länken på internet, sade att jag genast skulle ta bort filen etc...
(han hade redan ändrat namn på den, så att ingen länk skulle fungera längre)

Old Post Oct-19-2002 22:48 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MiB
-= can you feel it ¿ =-

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Gå till den här siten å klicka på videos så har ni fler videos med samme dåre...

.../ Steve

OMFG!!!! kollade första videon... shiiiit vilka killar =) sånt skulle man börjat med från när man va liten... oj oj oj

Old Post Oct-22-2002 02:01  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by reveal
Någon av er har tydligen postat länken på buzz.bazooka.se, för en sökning där på "matrix" ger min länk som första resultat
vidare kan man konstatera att närmare 17 000 hade klickat på länken

hur kom jag på detta?

800 gig per dygn

så ni förstår säkert att jag blev tvingad att plocka ner filmen, hoppas att ni har sett den, annars får ni leta nån annanstans

Haha va kul...det behöverinte var någon här...jag har skickat runt länken rätt flitigt till kompisar

Old Post Oct-22-2002 05:39 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

.../ Steve
Å andra sidan......

Old Post Oct-22-2002 14:41  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Aktuell grabb :)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this track [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFreebase - "Touch Me, Feel Me" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:22.

Forum Rules: