Någon av er har tydligen postat länken på buzz.bazooka.se, för en sökning där på "matrix" ger min länk som första resultat
vidare kan man konstatera att närmare 17 000 hade klickat på länken
hur kom jag på detta?
Jo, jag fick ett email från dataansvarig på på lth, som i sin tur hade fått klagomål från lunds datacentral att skolans webbserver hade genererat otroligt mkt trafik
800 gig per dygn
och det var alltså mitt fel
så ni förstår säkert att jag blev tvingad att plocka ner filmen, hoppas att ni har sett den, annars får ni leta nån annanstans
Oct-19-2002 22:43
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by reveal
Jo, jag fick ett email från dataansvarig på på lth, som i sin tur hade fått klagomål från lunds datacentral att skolans webbserver hade genererat otroligt mkt trafik
800 gig per dygn
Då vart du populär hos honom!
Oct-19-2002 22:45
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Aendy
Då vart du populär hos honom!
tja... eller inte?
nej, men han verkade inte så arg, undrade mest om jag visste varför det hade startat en nedladdning av filmen varannan sekund hahahah
eftersom jag inte postat den mer än här så vet jag ju faktiskt inte...
bad om ursäkt, förklarade att nån postat länken på internet, sade att jag genast skulle ta bort filen etc...
(han hade redan ändrat namn på den, så att ingen länk skulle fungera längre)
OMFG!!!! kollade första videon... shiiiit vilka killar =) sånt skulle man börjat med från när man va liten... oj oj oj
Oct-22-2002 02:01
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by reveal
Någon av er har tydligen postat länken på buzz.bazooka.se, för en sökning där på "matrix" ger min länk som första resultat
vidare kan man konstatera att närmare 17 000 hade klickat på länken
hur kom jag på detta?
800 gig per dygn
så ni förstår säkert att jag blev tvingad att plocka ner filmen, hoppas att ni har sett den, annars får ni leta nån annanstans
Haha va kul...det behöverinte var någon här...jag har skickat runt länken rätt flitigt till kompisar