|
Gistermiddag is ze dus echt weggegaan...iedereen janken enzo, echt minder
maar ja, als je dan ziet dat ze het zelf ook moeilijk vind, want ze wil aan de ene kant graag weg, en aan de andere kant juist niet, weet je gewoon dat je dr over 7 maanden weer gaat zien, en das dan iets om naar uit te leven...
maar goed, dat wou k ff melden..
En die reis naar Australie is goed, ik ga over een jaar ongeveer, weekje of 6 
___________________
I suck at making a sig...
|