|
Re: Hallo allemaal
| quote: | Originally posted by Flipper01
Hallo, ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Flipper01, ik woon in de prachtige stad Velp. Ik ben via via via op deze site terecht gekomen en heb maar besloten om me aan te melden.
Ik hou vooral van Trance muziek, maar een avondje Hardstyle kan ik ook goed waarderen. Ik vind Ja Rule en Nelly natuurlijk ook erg vet, maar niet zoals Trance muziek. |
na 1,5 jaar moet ik toch effe zeggen: Welkom

|