|
die Heinsbroek vond ik nog niet zo slecht, die zegt gewoon wat die vind en zo hoort dat ook, en dan moet niet meteen iedereen (de pers dus) erop springen dat hij zich met z'n eigen ding bezig moet houden, hij is ook een mens en mag een mening geven over dingen als hij dat wilt
Stem PH (Partij Heinsbroek )
afgelopen week was er nog een prognose gegeven, de LPF staat op 4 zetels (eerst 26) en CDA staat nu op 51!!! VVD word maar 26 (was 24 volgens mij)
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|