|
Re: kollade igenom lite gamla trådar
| quote: | Originally posted by reveal
upptäckte en hel del gamla namn som numera inte figurera på SweTA längre...
men de flesta är kvar, samma människor man snackat med i ett år nu, skoj att man blivit ett litet gäng en fest hade nog inte varit dumt ändå |
idag, exakt ett år senare, gjorde jag samma sak, och jag kan bara konstatera att jag fortfarande håller med migsjälv 
___________________
man with no sig
|