jeg har kjent han i noen år nå + at jeg pleier å feste med de gutta (han og naboene hans) gang på gang , helg etter helg
så er nok bare å spørre for min del
håper det går, bør gjøre det
joa
hater hh til de grader hehe, menneh må jo støtte vennene sine og da
vil vel egentlig heller på rui da sivla på renaissance, men er 23 års, ikke 20 års som sist.. =( kan jo gå men, vil heller ha noe sikkert i bakhold enn bare sjanse eller ikke gjøre noe
ellers så kan jo alltids bare kjøret løpet fullt ut for hele helgen på fredagen før..
er jo impedans 009 med Teebee + at det er masse feit techno på underground på gamle nomaden i oslo
bør nok bli en fet dag det også ja
Oct-29-2002 20:15
Sand Leaper
Tension hunter
Registered: Jul 2001
Ouch!23 år på Rui..hehe,da kan iallefall jeg drømme videre om å se ham da.Jeg kommer jo ikke inn på 20 års en gangFår håpe det blir en bra kveld på Metro da,selv om jeg har mine tvil.
tror jeg kanskje faktisk klarer å få med meg fergie (hvis han skal spille techno(?)) og samtidig ta tog tilbake til oslo for å få med meg teebee
Nov-20-2002 12:11
Sand Leaper
Tension hunter
Registered: Jul 2001
Hmmm...blir ikke det fryktelig mas?Ryktene skal jo ha det til at det skal vare til kl.6.Og dessuten er det jo slett ikke sikkert at Fergie spiller techno heller.....
får spekulere litt fram til helga
se hvordan det utarter seg på vors osv
hvem av folk jeg kjenner som drar hvor etc
Nov-20-2002 15:29
WoberT
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
JAG SKA DIT!!!.. =) .. + 13 andra från tranceclubber.com
fan så kul det ska bli då.. måste hinna upp i tid för o få biljetter dock..
kanske ska fråga norrmännen på forumet.. det är så att vi har ingenstans o sova.. vet ni nåt billigt vandrarhem eller ännu bättre.. om nån har ett stort hus som man kan få bo i.. =)